Nån mer än jag som......

Pawwe skrev:
*garv*
Du e fan inte en smart man(?)... :kocko
Kolla innan du gnäller..

Den var fin, men den var inte snygg. Bara namnet får en att tänka på nåt fult.....

Jag hade rätt. Jag är smart.
 
Emmi skrev:
Apapap...:mattias
Den försäkringen gäller bara om man över 40 år och har ett visst antal skadefria år.
Importören heter Supermotors AB och ligger i Växjö.:fakta

Du skojjar,det stod det inte nåt om i bike. Där stod det bara att den ej fick köras som bruksfordon...luras dom månntro :fatta!
 
Brutale e så äckligt snygga!
Borde bli förbjudna till jag har råd med en :)
 
Emmi skrev:
Apapap...:mattias
Den försäkringen gäller bara om man över 40 år och har ett visst antal skadefria år.
Importören heter Supermotors AB och ligger i Växjö.:fakta
hoho, då har man ju några år på sej o spara ju, en sån blire när ja blir 40 år ung:): ) : ) :)
 
Är det vägbåge man ska ha så SKA det var kåpor. Annars är det klart bättre att satsa på motard som man lär ha roligare med.
 
men snygg är den! :tummenupp

f4tamb01.jpg


f4tamb02.jpg


f4tamb03.jpg


:( sitter man här och dregglar... o vad hjälper det? :huvet
 
nickname skrev:
Du skojjar,det stod det inte nåt om i bike. Där stod det bara att den ej fick köras som bruksfordon...luras dom månntro :fatta!

Återförsäljaren fanns på motormässan i gbg, och berättade det.
 
Conrad skrev:
Men nu råkar det vara brutalen vi pratar om... :tungan

äsch, brutale:n är ju apful... nästan fulare än ducati monster.... F4:an däremot, oh vad porrig den är.... kanske har råd att köpa en beg. sån om 10 år om jag sparar duktigt from. nu.... som om det skulle hända liksom... :rolleyes:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top