shaloom gubbs and girls.
Lång historia kort.
Har vaknat upp på en annan sida sängen nu och börjat bestämnt mig att det skall bli en RSV Mille till våren,
hojen är redan funnen och annons på hondan skall ut ( nån som har funderingar på en nice CBR 929 maila =)
Grejen är att millen som är under luppen är rätt långt bort, ca 60 mil....
så, finns det nån vänlig själ, inom en hyffsad radie som är villig att öppna sitt garage, skryta och snacka godis om sin mille -05 och låta mig provsitta den, då jag inte ens suttit på en ännu, smart va, men skall ha en jag skall ( lät lite som yoda ?)
nån snäll själ som ställer upp ?
Jag bor i Strömstad, men kör en bit för att få provsitta, besväret belönas med en lite flaska mumms =).
maila mig så kanske vi kan komma överens om nånting.
zejtan@techsweden.org
tack på lååångt förhand.
Lång historia kort.
Har vaknat upp på en annan sida sängen nu och börjat bestämnt mig att det skall bli en RSV Mille till våren,
hojen är redan funnen och annons på hondan skall ut ( nån som har funderingar på en nice CBR 929 maila =)
Grejen är att millen som är under luppen är rätt långt bort, ca 60 mil....
så, finns det nån vänlig själ, inom en hyffsad radie som är villig att öppna sitt garage, skryta och snacka godis om sin mille -05 och låta mig provsitta den, då jag inte ens suttit på en ännu, smart va, men skall ha en jag skall ( lät lite som yoda ?)
nån snäll själ som ställer upp ?
Jag bor i Strömstad, men kör en bit för att få provsitta, besväret belönas med en lite flaska mumms =).
maila mig så kanske vi kan komma överens om nånting.
zejtan@techsweden.org
tack på lååångt förhand.

Får ta ett allvarligt snack med tjejen till nästa vinter... man får väl påpeka att hojen kan användas som en möbel
, perfekt när man ska.... sitta på den...
Det porrigaste jag sett! ever! fy f-n!