Nån med RSV mille -05 plz riiid meee !

ZejtaN

Fucked for life ^^
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
CBR 1000 RR
shaloom gubbs and girls.

Lång historia kort.
Har vaknat upp på en annan sida sängen nu och börjat bestämnt mig att det skall bli en RSV Mille till våren,
hojen är redan funnen och annons på hondan skall ut ( nån som har funderingar på en nice CBR 929 maila =)

Grejen är att millen som är under luppen är rätt långt bort, ca 60 mil....

så, finns det nån vänlig själ, inom en hyffsad radie som är villig att öppna sitt garage, skryta och snacka godis om sin mille -05 och låta mig provsitta den, då jag inte ens suttit på en ännu, smart va, men skall ha en jag skall ( lät lite som yoda ?)

nån snäll själ som ställer upp ?
Jag bor i Strömstad, men kör en bit för att få provsitta, besväret belönas med en lite flaska mumms =).

maila mig så kanske vi kan komma överens om nånting.

zejtan@techsweden.org

tack på lååångt förhand.

Halmstad

Min står i vardagsrummet och glänser.........men Halmstad är ju lite långt bort kanske?

_dsc0110vinterfrvaring.jpg

Första 10 milen hatade jag min Mille... Jag hade provsuttit en på AVA men hade inte kört den alls. Men jag gick från en BMWK1200RS som är inte direkt en sporthoj.

Nu älskar jag min Mille över nästan allt annat!

Kommer du från en 929 så har du inga som helst problem tror jag... Millen är ju stor och rymlig!

Gah trode det va en som hade en i stenungsund men jag hade fel det va en <-02. Ska du prov känna så är det 04-> du ska få kläma på o inget annat.

ZejtaN skrev:
shaloom gubbs and girls.

Lång historia kort.
Har vaknat upp på en annan sida sängen nu och börjat bestämnt mig att det skall bli en RSV Mille till våren,
hojen är redan funnen och annons på hondan skall ut ( nån som har funderingar på en nice CBR 929 maila =)

Grejen är att millen som är under luppen är rätt långt bort, ca 60 mil....

så, finns det nån vänlig själ, inom en hyffsad radie som är villig att öppna sitt garage, skryta och snacka godis om sin mille -05 och låta mig provsitta den, då jag inte ens suttit på en ännu, smart va, men skall ha en jag skall ( lät lite som yoda ?)

nån snäll själ som ställer upp ?
Jag bor i Strömstad, men kör en bit för att få provsitta, besväret belönas med en lite flaska mumms =).

maila mig så kanske vi kan komma överens om nånting.

zejtan@techsweden.org

tack på lååångt förhand.

Var och kollade på en röd ny RSV -05 för 104.900kr som finns rätt exakt 60 mil ifrån dig, kan hålla med att de är jävla snygga.... :tummenupp

Superbike Roger skrev:
Var och kollade på en röd ny RSV -05 för 104.900kr som finns rätt exakt 60 mil ifrån dig, kan hålla med att de är jävla snygga.... :tummenupp

det är den jag ämnar att införskaffa..... :rolleyes:

men 60 mil för att provsitta är lite drygt,

halmstad, hmmm, inte så jävlans långt, tillåts en provsittning i vardagsrummet så är jag seriöst funderare på att dyka upp, om det tillåts som sagt :Bugar

om inte annat så gjorde den sig fint i sitt hörn där =)

Karlstad är iofs inte så gråblodigt långt heller.
men alltid bättre att få reply av en ägare, än av en säljare =)

Då e vi två som skall slå till på en mille, man kan göra bra deals på millar så här tidigt på året.
Å e man villig å köpa parallellimport så e de rena julafton. 05:or naturligtvis ;)

Finner du inte nån sporthojare.....så e Sweden motorshop (GBG) eller Biscaya (norr Alingsås) väl de närmaste butikerna.

Btw..Jag har inte provsuttit nån av mina hojar, köpt alla över telefon :tungan

Last edited:
VR-8 skrev:
Min står i vardagsrummet och glänser.........men Halmstad är ju lite långt bort kanske?
Jag vill också ha min hoj i vardagsrummet... :huvet Får ta ett allvarligt snack med tjejen till nästa vinter... man får väl påpeka att hojen kan användas som en möbel :mattias , perfekt när man ska.... sitta på den...

Jag kan rekommendera Stigefelts motor i Anderstorp, köpt min 04 Fabrikare där i somras trotts att jag bor i Sthlm.
:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

ZejtaN skrev:
det är den jag ämnar att införskaffa..... :rolleyes:

men 60 mil för att provsitta är lite drygt,

halmstad, hmmm, inte så jävlans långt, tillåts en provsittning i vardagsrummet så är jag seriöst funderare på att dyka upp, om det tillåts som sagt :Bugar

om inte annat så gjorde den sig fint i sitt hörn där =)

Karlstad är iofs inte så gråblodigt långt heller.
men alltid bättre att få reply av en ägare, än av en säljare =)

Jodå......provsittning och lite känna och klämma går väl att ordna. Kanske till och med en tur till den lokala Aprilia handlaren som har flera olika RSV att dregla över.

VR-8 skrev:
Jodå......provsittning och lite känna och klämma går väl att ordna. Kanske till och med en tur till den lokala Aprilia handlaren som har flera olika RSV att dregla över.

bli inte förvånnad om du spammas med mejl under helgen.
skall se om jag hittar gbg firma som nämns ovans hemsida och glutta lite där oxå.

Åkte 50 mil när jag hämtade min Mille

Hade aldrig provkört än mindre suttit på en Mille.....

När jag satte mig och startade hojen........OJOJOJ... uhhh
Efter provturen var jag såld, och bågen köpt...

Jag var så jävla glad att jag hade 50 mil hem i sadeln..... :)

_basse_ skrev:
Åkte 50 mil när jag hämtade min Mille

Hade aldrig provkört än mindre suttit på en Mille.....

När jag satte mig och startade hojen........OJOJOJ... uhhh
Efter provturen var jag såld, och bågen köpt...

Jag var så jävla glad att jag hade 50 mil hem i sadeln..... :)

Smaken e som baken, hojen jag har nu kommer ursprungligen från uppsala om jag inte mins fel. Det var en annan jämte som köpte den och körde upp den till jämtland men han ångrade sig o byte in den till en gsx1000r så man vet aldrig även om jag tror zejtan kommer gilla millen :), men försök prov kläm lite först :)

Lam-Kaka skrev:
Smaken e som baken, hojen jag har nu kommer ursprungligen från uppsala om jag inte mins fel. Det var en annan jämte som köpte den och körde upp den till jämtland men han ångrade sig o byte in den till en gsx1000r så man vet aldrig även om jag tror zejtan kommer gilla millen :), men försök prov kläm lite först :)

Rätt och riktigt.....

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...