Nån med fax?

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Hittat en hoj i skogen olåst, utan tändningslås.. ej stulen enligt vv. Nån som har fax så vv kan faxa ägaruppgifter?
PMa isf. Tack

går väl att få på sms. skicka regnr till 71456.

Dom gånger jag måste ha ett fax brukar jag knalla ner till Statoil och höra om jag kan få faxet skickat dit.

Last edited:
GixxerJensa skrev:
Ring polisen och be dom slå en qp på det direkt..

qp?

Jag ringde dom direkt och dom sa att den inte va anmäld stulen, och gör tydligen därmed inget

ej fått nåt svar från 71456 :confused:

Fick tag på ägaren. Han hade tydligen varit ute och kört i skogen och knäckt kopplingshandtaget, så den fick stå till i morgon

slutet gott allting gott

Har du inte något vanligt smalbandsmodem till datorn? I princip alla modem har också stöd för fax. Jag har tagit emot fax flera gånger från VV direkt i min laptop. Funkar hur bra som helst och faxen sparas som en pdf :tummenupp Jag har iofs en Mac, men det borde finnas någon motsvarighet till windows också.

Anton, du är en ängel som bryr dig.
Japp vad ska jag säga.. Skulle göra en hillclimb, kom i ganska lugn fart i rätt högt gräs, på marken låg en väldigt hal gren (20cm i diameter) jag föll pladask och mitt kopplingshandtag knäcktes som en späd kvist. Jag vill tillägga att jag hade barkbusters av märket acerbis som inte hjälpte ett piss denna gång tyvärr :huvet
Tänkte shit, ah jag lämnar den så hänger jag med polarn där bak. Sen ringde du, och då fick jag ångest, fan min betta helt ensam i skogen. Dock hade den ett abus skivbromslås men tändningslås o sånt väger ju för mkt :)

Stack ut på kvällen igen efter ditt samtal och startade skiten, sprang bredvid hoppade på sadeln och sparka in 2an.. puttra iväg sansat men sen kom jag på att kör på den roligaste grusvägen på länge. Sparkar in en högre växel (börjar nu få in känslan för "crossväxling") TUr som jag hade så blev det bara en Stoppskylt på cirka 2mils körning hem. Panik snabbt som fan leta friläge, och sen hahahha springa bredvid hoppa upp på sadeln o sparka in 2an.

Tack igen för visat intresse Anton. Säg till om du ska sprätta nån dag så kan jag bjuda på en kaffe

Bifogat

• Photo-0210.jpg
    Photo-0210.jpg
    100.6 KB · Visningar: 108
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden