Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
eller har du två hojar...![]()
Dum fråga,,,,,,, men passar verkligen ER6:an bakfälg på din FZ1:a
Det är bara 160 däck på ER6 och du måste väl ha 180-190 däck på FZ1???
eller har du två hojar...![]()
Kanske skulle varit lite tydligare. Det är min andra hoj, er6:an som ska på besiktning. Fick dock däcket nu under eftermiddagen så nu behöver jag bara ragga tag i 2 backspeglar med 10mm gängor... Anyone please???
Kanske skulle varit lite tydligare. Det är min andra hoj, er6:an som ska på besiktning. Fick dock däcket nu under eftermiddagen så nu behöver jag bara ragga tag i 2 backspeglar med 10mm gängor... Anyone please???
Det där har varit uppe många gånger nu. Som jag fattar det så behövs inte backspeglar till besiktning annat än om det är en trike.
Jag är inte HUNDRA procent, men typ... 99
Det enda är tydligen enduro-reggade som behöver det, eller något annat liknande undantag. Så: kolla med bilprovningen om du verkligen behöver, så kanske du får en sak mindre o stressa med
Här är cheklistan från bilprovningen![]()
Pratade med den tekniska avdelningen och dom sa att man behövde 2 speglar. Dom sa också att om man "bara" hade ett däck som var kasst så fick man inte ombesiktning.
Huh... där ser man. Man lär sig nåt varje dag![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|