Nån med cross?

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Lån..

Har du en cross "över" lånar jag den hemskt gärna imorron för en tur på en grusplätt :tuttar

:D

Last edited:
ah, jag vill oså låna en :gnissla

Vilken brewd, du slår fan grabbarna med hästlängder i att ta kontakt o erbjuda en cross :tuttar

Sånt gillar vi.

HAHA eller hur:tuttar Skit skoj me fler tjejer som kör..vet hur det kan vara när man e utan hoj...jobbigt med hojabstinens so..:tungan
Ska knäppa lite kort o film imorn så kan folket se hur de gick efter dagens action..flickor i gropen hahaha:D

:D
HAHA eller hur:tuttar Skit skoj me fler tjejer som kör..vet hur det kan vara när man e utan hoj...jobbigt med hojabstinens so..:tungan
Ska knäppa lite kort o film imorn så kan folket se hur de gick efter dagens action..flickor i gropen hahaha:D

Ja sånt måste ju dokumenteras

vilka kommer?

Vilken brewd, du slår fan grabbarna med hästlängder i att ta kontakt o erbjuda en cross :tuttar

Sånt gillar vi.

Självklart ska killarna stå på kö för att låna ut sitt skit till dig......

Nån som vill låna ut sin flickvän en stund imorrn? Har en polare som kan vara intresserad..... Eller kanske nån rolig vinterbil? Ja e lite driftingsugen nämligen.... PM:a!! :banana

Självklart ska killarna stå på kö för att låna ut sitt skit till dig......

Bra va!

Nån som vill låna ut sin flickvän en stund imorrn? Har en polare som kan vara intresserad..... Eller kanske nån rolig vinterbil? Ja e lite driftingsugen nämligen.... PM:a!! :banana

Finns massor av fina brewdar på malmskillnadsgatan som nog ställer upp på det mesta. Bara välja. Hona eller hane med honutstyrsel. Kan inte bli bättre!

Nu kan vi däremot stänga denna tråd då jag fått napp! Tack!

Finns massor av fina brewdar på malmskillnadsgatan som nog ställer upp på det mesta. Bara välja. Hona eller hane med honutstyrsel. Kan inte bli bättre!

Nu kan vi däremot stänga denna tråd då jag fått napp! Tack!

Ja du ser, allt kostar. Där sköt du dig i foten......

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan