...som kan ringa till 099-numren som visas på tv just nu? Alltså för att ge pengar till offren i Thailand. Jag kommer inte fram och undrar som numren är spärrade (som alla andra 099-nummer, tex blocket.se) eller om det bara är överbelastat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
JAg tror inte att telebolaget får den tian utan att den också går till insamlingen...Honken skrev:Jag har också BBB och jag kan inte ringa betalsamtal tex. för att betala en blocket annons eller så.
Jag har iofs inte provat att ringa till insamlingen ikväll men det torde vara samma sak där!
Jag skänker pengar via internetbanken istället, då slipper man betala en tia till telebolaget som sköter insamlingen!
Stephen skrev:JAg tror inte att telebolaget får den tian utan att den också går till insamlingen...![]()
Går inte med mobil om du ska ge 100 eller 500Braxen skrev:Har alltid varit så att man inte kunnat ringa dessa betalnummer för oss med BBBtelfoni!
Ringde kundtjänst om detta för typ 1år sedan, och fick inget vettigt svar med datum för åtgärd. Kankse dags att ringa igen?!
Men men, de flesta har ju mobiltelefon, så det är väl bara att ringa från den istället!![]()
Lurch skrev:...som kan ringa till 099-numren som visas på tv just nu? Alltså för att ge pengar till offren i Thailand. Jag kommer inte fram och undrar som numren är spärrade (som alla andra 099-nummer, tex blocket.se) eller om det bara är överbelastat.
Då får man väl testa att ringa det andra numret!Johanjulgran skrev:Går inte med mobil om du ska ge 100 eller 500

Honken skrev:Som sagt tidigare....
Ni som har internetbank sätt in pengar på...
# Postgironummer 900 800-4, märk talongen "Flodvågornas offer"
Betydligt smidigare än att ringa och få ett inbetalningskort i brevlådan!
Jag gör så att jag har lagt in en betalning så jag skänker en summa i månaden i 6 månader framöver... Det är ju framförallt om några månader när alla "västerlänningar" har åkt hem och medierna inte är lika intresserade det kommer att behövas pengar för att bygga upp en dräglig tillvaro för alla miljoner människor runt Indiska oceanen.
Lurch skrev:Nu ska problemet vara löst, tack vare mig tydligen. Sidan 33 i dagens Expressen!![]()
|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |