Nån gammal videosnutt

Ankan_84

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2006
Ort
Stenungsund
Hoj
Har hittat den Retta:)
Hehe, känner på mig att den tråden kommer att spåra ur i pajkastning mellan moral och fulla spjärn:D
 

PatrikL

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2005
Ort
Norrtälje
Hoj
Kawasaki ZX12R, 1427 PSB. Honda CRF 450 R
Aha!
Nu fattar jag vad han menade med att jag borde testköra min B-King efter massa mek i garaget och massa repor i bänken på den vägen..
Jag tyckte den kändes bra och nog bättre än före, men körde nog kanske inte riktigt på det sättet han menade med en provtur..:D
Satan i gatan vad den hojen går och vad den gubben kan köra:tummenupp
 

Ouro

Sporthojsnörd
Gick med
13 Sep 2006
Ort
fjollträsk
Hoj
gsx1kr k2
älskar dessa turbobusa filmer som bjuder på framhjulslyft på 5e växeln endast på gaspådrag...
:tummenupp


:hojbusa
 

TurboMike

Ny medlem
Gick med
11 Jan 2009
Ort
Tyresö
Hoj
HD Nightrod & Yami Warrior Turbo
Toppklass (kvaliten på filmen menar jag då förstås, chaffisen & hojjen e sådär va :cool:). RockOn.:rock
 

Mr.E

Ny medlem
Gick med
30 Sep 2009
Ort
Åkersberga
Hoj
Gsxr 1000 K6
Faan va coolt Andersson:tummenupp

Jävligt nice att se,du kan dedär bra tempo samt att du körde effektivt och sick sackade snyggt mellan bilarna.

Får lite turbo abstinens när man ser detta..

Ps,skit i moralmupparna dom vet inte hur de är att tygla en 400hkr+ turbo knarr.

Mr E
 

sigge nr1

Dragracing nörd
Gick med
22 Dec 2009
Ort
Upplands-väsby
Hoj
Suzuki GSXR 1100 -91
Jag tycker att det verkar finnas många gnälliga moralkärringar här. Klart han ska filma lite när han är ute o rastar sin hoj,den får ju inte vara ute så mycket på gatan.Står ju mest i bromsbänken och får Pisk. När han körde mn hoj i bänken så gick hastighetsmätar nålen av samt kopplingen ville inte vara med o leka, nålen får man ombesiktning på av bilprovningen,haha....
 

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Ort
BORÅS
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Ska inte leka moralkärring. men vilken skitfilm... Sånt här bara förstör för hojåkare. Busköra är en sak, men när man utsätter andra för fara och sen lägger ut det på youtube - det suger!

/J

Vad du ska leka moralkärring :D

Vad e de för skildnad på folk som kör på samma vis fast skippar filma det o lägga upp på tuben ? :tuttar
 

Trubbis

En Lyttbacka
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Umeå - Västansjö
Hoj
Honda XR630
Vad är det att hetsa upp sig över? det här ser väl ut som det gör vid de flesta sporthojskörningar på favoritvägar. -med undantaget att detta filmades o hjulet kunde lyftas när som helst.

Att äga sporthoj o aldrig ladda på är som att äga ett flygplan för att taxa runt på landningsbanan.

Det gav i alla fall mig fina flashback's till sommarens framhjulsviftningar

Må vara så, men samtidigt tycker jag att man kan köra på bana istället om man ska hålla det tempot :)
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Oavsett vad folk säger så är det skoj att svina på allmän väg, sen kanske de inte är jättepopulärt, försvårar för hojåkare osv.

Men som någon tidigare skrev, varför köpa en gatreggad sporthoj om man inte har tänkt använda effekten.

Sen är det riktigt manligt med turbohoj, måste byggas någon gång :tungan
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top