Nån från Ö-vik, Sundsvall ... som behöver transport till mc-mässan?

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Vi i UMCC ordnar som vissa kanske redan vet bussresa till mc-mässan i Sthlm. Vi har en hel buss och det finns fortfarande lediga platser.

Kanske är det nån från Ö-vik, Sundsvall eller liknande som skulle vara intresserad av att åka på mässan?

Isåfall är det bara att hoppa på med vår buss!

Vi åker från Umeå fredag den 23:e kl.07 på morgonen. Går på mässan på lördag och så blir det väl sporthojsfest för de flesta på lördag kväll. Hemfärd blir det kring 12 snåret på söndag.

Priset för bussresan tur å retur är 400kr. Vi bor på vandrarhem (Hostel mitt-i-city) och det kanske finns plats för fler där om ni skulle vilja dela boende med oss.

Bara å PM:a mig om ni är intresserade :tummenupp

Alltså mässan i januari? :va

cbjorkman skrev:
Vi i UMCC ordnar som vissa kanske redan vet bussresa till mc-mässan i Sthlm. Vi har en hel buss och det finns fortfarande lediga platser.

Kanske är det nån från Ö-vik, Sundsvall eller liknande som skulle vara intresserad av att åka på mässan?

Isåfall är det bara att hoppa på med vår buss!

Vi åker från Umeå fredag den 23:e kl.07 på morgonen. Går på mässan på lördag och så blir det väl sporthojsfest för de flesta på lördag kväll. Hemfärd blir det kring 12 snåret på söndag.

Priset för bussresan tur å retur är 400kr. Vi bor på vandrarhem (Hostel mitt-i-city) och det kanske finns plats för fler där om ni skulle vilja dela boende med oss.

Bara å PM:a mig om ni är intresserade :tummenupp

Lilla_damen skrev:
Alltså mässan i januari? :va

Inlägget skrivet 9:e januari 2004 ... mao den mässan som ordnades i vintras. Stora mässan är som sagt i år i Göteborg.

ah, dumt av mig att inte kolla datumet! :huvet

finns det nån länk eller så för mässan som är i gbg?
datum?
anordnas det nån sporthojsfest i samband med den? :öl

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back