Några tjejer här inne?

Sport-MC

(1 of only)
Gick med
23 Apr 2006
Hoj
XXL
Tänkte bara kolla om det finns tjejer som håller på med MC här inne? Tycker det är roligt att tjejer också håller på med MC :yoparty

//MVH Robin_H

Nä, sådan där hojtjej vill man ju inte vara. De är tjocka och har skinnbyxor med snörning och deras pojkvänner har långt hår, skägg och skinnväst. Guuuhhd så mobbat!

Jessan skrev:
2154172 Nej, sminket kan kladda ut sig mär man tar på/av sig hjälmen :tungan
Men tjejer lyckas nog inte med det som jag brukar luckas med med jämna mellanrum: hålla nyckeln i handen samtidigt som man drar av sig hjälmen. Då kan man få ett fint sår tvärs över hela ansiktet. :näsblod

Sport-MC skrev:
2154138 Tänkte bara kolla om det finns tjejer som håller på med MC här inne? Tycker det är roligt att tjejer också håller på med MC :yoparty

//MVH Robin_H

Lycka till! Du är inte den förste som försökt ragga brewds här och inte den siste heller. :hihi

Jag är tjej förresten. :tuttar :tuttar Om du vill kan du få runka i webcam. :)

Esquire skrev:
2154452 Men tjejer lyckas nog inte med det som jag brukar luckas med med jämna mellanrum: hålla nyckeln i handen samtidigt som man drar av sig hjälmen. Då kan man få ett fint sår tvärs över hela ansiktet. :näsblod

Klant :lol
Men vi tjejer kan ha lååånga naglar...
Nej då, det enda som jag har problem med ibland är att jag måste hålla handen över ena örat när jag tar på mig hjälmen annars fastar örhängena i "innertyget".

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg