Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
lilltryne skrev:Jag behöver nytt skinnställ, men jag håller på o gå ner i vikt, så är kanske inte så smart o köpa ett just nu. Men tror de sa att de skulle dela ut rabattcheckar som man kan använda senare... Är ju bra.
lilltryne skrev:imorgon, någon som ska dit?
lilltryne skrev:Jag behöver nytt skinnställ, men jag håller på o gå ner i vikt, så är kanske inte så smart o köpa ett just nu. Men tror de sa att de skulle dela ut rabattcheckar som man kan använda senare... Är ju bra.
Tack för erbjudandet men jag vill ha ett sprillans.Rasorblade skrev:Jag har ett damskinnställ till salu annars!![]()
20% rabatt, vet inte om det endast är den kvällen om vi får rabattcheckar som man kan använda en annan dag.flugan skrev:Får cheyer rabbat?
RABATT
Vi tycker det är väldigt viktigt att alla får möjlighet att köra eller åka i roliga, snyggaoch praktiska kläder! Efter modeshowen kommer vi att dela ut rabattcheckar somär personliga och ger er 20% rabatt på all personlig utrustning en tjej behöver!
Det är nästan sprillans...lilltryne skrev:Tack för erbjudandet men jag vill ha ett sprillans.
20% rabatt, vet inte om det endast är den kvällen om vi får rabattcheckar som man kan använda en annan dag.
Du har ingen "in action" bild? Alla ställ ser så tråkiga ut på galje... Vad är det för storlek?Rasorblade skrev:Det är nästan sprillans...
lilltryne skrev:Du har ingen "in action" bild? Alla ställ ser så tråkiga ut på galje... Vad är det för storlek?
JONQAS skrev:Jag skall nog dit...![]()
De e ju bara tjejer å modevisning! Dom frågade om jag kunde vara fotograf så jag tänkte att det kan jag väl ställa upp på!![]()
![]()
Edit; Skall dit menar jag... Syns där flickor!![]()
Rasorblade skrev:Då ska vi se.. Det är stl. 44
Damen på bilden är 158 cm. lång och väger just nu 65kg, (efter graviditet) men när hon kom i det så vägde hon ca. 55kg.
Cathy skrev:Tänk vad du ställer upp för allmännyttan!![]()
(om du får låna peruken igen kanske du oxå kan få rabbat)
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|