Några sista tips innan uppskrivingen imorgon?

Ulukai

Livet slutar vid 200
Gick med
8 Oct 2003
Hoj
GiX 750
Sitter o traglar ett program som min polare gav mig. Kan alla frågorn till 100%. Sitter även o läser "boken".

Nåt annat man ska tänka på?

Ulukai skrev:
Sitter o traglar ett program som min polare gav mig. Kan alla frågorn till 100%. Sitter även o läser "boken".

Önskar dig lycka till,är oxå min stora dag imorgon :)

Försök bara att inte bli allt för nervös, jag höll på att flyga på skrivningen pga nervositet. Fick dock 52 så jag blev ju godkänd, precis som ni kommer bli imorgon. Ett STORT lycka till. :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

SUNT FÖRNUFT

men sätt in det i verkligheten och kolla,

brukar vara 2 svar som är helt ute och cyklar
sen e det bara 2 kvar! =)
läs frågan ordentligt!

Mr.Dna skrev:
Försök bara att inte bli allt för nervös, jag höll på att flyga på skrivningen pga nervositet. Fick dock 52 så jag blev ju godkänd, precis som ni kommer bli imorgon. Ett STORT lycka till. :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Jag fick 52 å blev inte godkänd, kanske ändrats? Gick dock lätt på andra försöket. Det jag misslyckades totalt på var dessa jävla parkeringsregler med tider å sådant. Så studera det, för det var MÅNGA frågor om det på det prov jag skrev först iaf.

visste inte att det fanns fler program än ett. Men jag kommer antagligen att klara det. annars är det knas :huvet

Therudeboy; det samma!

Ulukai skrev:

Ta med en tårta och muta dom med! Eller bjud på ett par bärs... :fyllisar

träna på miljöskitet en gång till... procenten osv.. många floppar på dem

Jag fick hur mycket frågor som helst på datumparkering,
Gick ju vägen ändå men värt att tänka på...

tänk logiskt!!
å viktigast av allt! Läs HELA frågan och ALLA alternativ!!
ta det lungt.. gott om tid. å när du e klar, gåtillbaka å titta på frågor du var osäker på tidigare...

Ta några djupa andetag, slappna av och ta det lugnt. Försök att se det som vilken liten bagatell som helst, måste avdramatisera hela grejen. svårigheten ligger i att man stressar upp sig och inte tänker klart. Det är inga problem om man bara tar det coolt :tummenupp
Säger som jag gör till mina elever: Gör om, gör rätt!!! :fatta!

CBRDea skrev:
Ta några djupa andetag, slappna av och ta det lugnt. Försök att se det som vilken liten bagatell som helst, måste avdramatisera hela grejen. svårigheten ligger i att man stressar upp sig och inte tänker klart. Det är inga problem om man bara tar det coolt :tummenupp
Säger som jag gör till mina elever: Gör om, gör rätt!!! :fatta!

Låter som Thomas DiLeva.

Själv skulle jag rekommendera en kvarting Explorer innan testet. Funkar alltid.
:fyllisar

Lycka Till!!!

:tummenupp För det första: Läs frågorna långsamt och ordentligt! För det andra: Var pigg, utvilad+ ta med nåt gott att käka på/dricka(obs! spill inte i tangentbordet dock..) För det tredje: Gör alla frågor du är säker på först,fastna inte på nån, gå isåfall tillbaka senare och fundera! För det fjärde: oftast är det man fyllt i först det rätta, gå på intuitionen och tänk logiskt!

Klart du/ni fixar det!!!

...sen är det bara det svåraste kvar..... :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park