NU SER DET LOVANDE UT!!!
Efter att ha sett långtids prognosen av vårt kommande väder både på TV4 och SVT så kan jag inget annat än att bli glad då dom lovar en underbart solig och varm helg...
Med andra ord så gäller följande:
*GR dagen 2, del 2 kommer att bli av LÖRDAGEN den 6 september...
*Vi samlas SENAST kl:10.00 på IKEAS kundparkering i Uppsala!!!
*När vi kommer fram till den plats vi skall vara så kör INGEN!!! under några som hellst omständigheter ut på flygrakan innan genomgång av regler och tids chema mm, och detta pga att vårt tillstånd ej skall dras tillbaka...
*Vi kommer att starta dagen med en rakt fram tävling där vem som hellst kan deltaga med alla former av tvåhjuliga fordon, dock EJ med rena dragracing motorcyklar!!!
(DOM SOM TÄNKT DELTA I DENNA TÄVLING MÅSTE HA FULL SKYDDS MUNDERING)
*Därefter så kommer vi att genomföra en "freestyle" tävling (stunt) där man kan ställa upp med alla former av två hjuliga fordon...
(DOM SOM TÄNKT DELTA I DENNA TÄVLING MÅSTE HA GODKÄND HJÄLM; RYGGSKYDD SAMT HANDSKAR)
*Slutligen kommer vi att avsluta dagen med en burnout tävling där motorfordon av alla de slag är välkomna att deltaga!!!
(TILL ALLA DESSA TÄVLINGS MOMENT KOMMER DET ATT UTDELAS PRISER I FORM AV POKALER TILL DOM TRE BÄST PLACERADE SAMT ETT PAR DÄCK TILL VINNARNA)
*Det kommer att finnas TVÅ, eventuellt TRE korvgubbar på plats med alla de olika korvarna/drickor samt kaffe...
Hoppas och tror att uppslutningen till denna dag kommer att slå alla rekord då detta kanske är sista chansen för i år att vara med om något enormt kul på två hjul...
VIKTIGT!!!
*När ni kommer fram till den plats vi skall vara så visa dom boende runt flygfältet hänsyn när ni kör in på området!!!
*Med det menar jag att INGEN kör som vettvillingar på vägarna till och runt flygfältet då vi då kan komma att få ställa in det hela...
*Viktigt är också att vi perkerar med förstånd så att vi INTE blockerar tillfarts vägarna!!!
Slutligen så hoppas jag att vi alla ses där denna dag och får det så kul man bara kan ha tillsammans...
Tack på förhand,
Patrik/SWT Racing...
PS! skriv hjärna in synpunkter på detta arrangemang eller om ni tänkt komma och delta el bara vara publik... DS!