Några i Gävle som ska ut o köra imorgon?

Jo den herren har några järn i elden, skulle man slå upp motsatsen till soffpotatis så skulle det finnas en bild av honom :tummenupp

MackeNo1 skrev:
Japp, Ragge é j-ligt schysst :tummenupp Men faan vad han får stressa hela dagarna! Killen kommer att få ett fett magsår om han fortsätter så :fakta

Övade på rullande burnouter på flygfältet idag, lite svårt faktiskt. Inget kul om däcket får fäste och man gör en volt bakåt :crash

Macke, har de kapat massa skog runt flygplatsen, ser tunnt ut på korten........... din fotograf har ju mera av bakgrunden än av dig, hehehee

MackeNo1 skrev:
Polaren som skulle ta bilder va knölfull, iaf kan man tro det när man kollar på resultatet.... :öl :zpy :crash

Tom Byron skrev:
Macke, har de kapat massa skog runt flygplatsen, ser tunnt ut på korten........... din fotograf har ju mera av bakgrunden än av dig, hehehee
jag tycker att det ser ut som vanligt. när jag har varit där iafa....
drömer mig tillbaka till r1 tiden :D

Närå, det är ju ganska feta "gräsmattor" på ena sidan. Va ut och spann där också, ganska skoj :p
Då får det bli vägen från Statoil i Gryttjom till Östervåla imorgon då (eftersom det verkar bli dåligt drag i Gävle) Den vägen är helt grym! Kurvig som en gocartbana och fin asfalt :tummenupp

MackeNo1 skrev:
Närå, det är ju ganska feta "gräsmattor" på ena sidan. Va ut och spann där också, ganska skoj :p
Då får det bli vägen från Statoil i Gryttjom till Östervåla imorgon då (eftersom det verkar bli dåligt drag i Gävle) Den vägen är helt grym! Kurvig som en gocartbana och fin asfalt :tummenupp
dom andra huliganerna skulle ut i helgen iafa (sa dom förra helgen) fråga heda om telenr!

Jo korten var ju tagna i år så det såg lite tunnt ut tycker jag.....

e du ledig Tis, Ons nästa vecka eller kan du sluta tidigare?

peter the great skrev:
nej men ska dit så fort jag får fart på hojen måste träna stoppies :rolleyes:

Tom Byron skrev:
Jo korten var ju tagna i år så det såg lite tunnt ut tycker jag.....

e du ledig Tis, Ons nästa vecka eller kan du sluta tidigare?
har nog inte fått nån kylare då :fakta men till helgen kanske jag ska kolla på slicks i morgon eller sön ska du ha dunlop soft å medium kör han på eller regn däck vad får det kosta
p.s har du icQ isf pma nr

Jag ringer dig imorgon......... lär sova nu...... jobbar ju imorgon......grrrrrrrrrrr vet inte men jag skulle ju behöva 155slicks å det verkar bara vara dunlop isådana fall, du har ju 5"ibak så du kan ju åka på 165..........

Jaja, den som lever får se............

peter the great skrev:
har nog inte fått nån kylare då :fakta men till helgen kanske jag ska kolla på slicks i morgon eller sön ska du ha dunlop soft å medium kör han på eller regn däck vad får det kosta
p.s har du icQ isf pma nr

Har ni kommit fram till nån tid eller? Man skulle kanske åka ut o kolla när ni kör.

PS. Skriv gärna i forumet på www.fuelmedia.org om det är någe skoj på G i Gävlekrokarna.

Vi ska träffas där efter klockan två på tisdag, ju fler dessto roligare :tummenupp

Tom Byron skrev:
Och vid tolvsnåret NÄSTA söndag ........Alltså om en vecka 30/3
jag är nog määä om fixat hojen :tummenupp

p.s har ett kladdigt slicks här åt dig om du vill ha.halv hyfsatt (fram)
annars kommer det fler snart. :tummenupp du kan ju kolla på det
pris billigt

Last edited:
*/ ?>
Back