Några i Gävle som ska ut o köra imorgon?

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Enligt väderprognoserna så ska det väll bli ganska fint väder imorgon, några som ska ut o köra nått? Ska nog in en sväng och köra lite tror jag :crash Va ut på flygfältet vid Tierp och övade lite bakhjulsåkning idag, fan va skoj det é :tummenupp Måste bara lära mig att växla på bakhjulet oxå, kommer ju inte så långt på 2:an :rolleyes:

Jag jobbar............. as usually..... men sedan är jag ledig 2helger irad.......då ska åkas:) Jag ska BO på tierp:)

Tisdag, Onsdag e jag ledig....... ingen eftermiddagstur till Tierp?

MackeNo1 skrev:
Enligt väderprognoserna så ska det väll bli ganska fint väder imorgon, några som ska ut o köra nått? Ska nog in en sväng och köra lite tror jag :crash Va ut på flygfältet vid Tierp och övade lite bakhjulsåkning idag, fan va skoj det é :tummenupp Måste bara lära mig att växla på bakhjulet oxå, kommer ju inte så långt på 2:an :rolleyes:

Re: Re: Några i Gävle som ska ut o köra imorgon?

Tom Byron skrev:
Jag jobbar............. as usually..... men sedan är jag ledig 2helger irad.......då ska åkas:) Jag ska BO på tierp:)

Tisdag, Onsdag e jag ledig....... ingen eftermiddagstur till Tierp?

Ska du till tierp är det klart att jag kan komma dit, har ju bara en dryg mil till flygfältet :D Jobbar natt hela veckan så jag kan köra från 14.00 till 21.30..... :tummenupp

Re: Re: Re: Några i Gävle som ska ut o köra imorgon?

Jag e lite sugen att svina, istan får man ju bara ryggsäck så det är bättre att åka bort en bit............ Kanske går att lura dit några till...............

Jag behöver öva på stoppisar........

MackeNo1 skrev:
Ska du till tierp är det klart att jag kan komma dit, har ju bara en dryg mil till flygfältet :D Jobbar natt hela veckan så jag kan köra från 14.00 till 21.30..... :tummenupp

Bifogat

• 0321_0007.jpg
    0321_0007.jpg
    67.9 KB · Visningar: 149
MackeNo1 skrev:
Fan va trist! Vad har hänt?

Hårding på tierps flygfält :hej :crash
en cell mitt i kylaren har sprukit på längden :(
det beror inte på att jag ramlart..knäpp på näsan heda muhaaaaaa

Määh, du måste gjort någe dumt mot den, en KTM går ALDRIG sönder...... har du glömt att vaxa ekrarna nu igen......suck

Dagens ungdom........ hm :D

peter the great skrev:
en cell mitt i kylaren har sprukit på längden :(
det beror inte på att jag ramlart..knäpp på näsan heda muhaaaaaa

Tom Byron skrev:
Har du flera bilder, typ "actionpics"
Polaren som skulle ta bilder va knölfull, iaf kan man tro det när man kollar på resultatet.... :öl :zpy :crash

Peter: gick den sönder sådär bara utan vidare? Började den koka eller? Snackat med Lelles än?

Bifogat

• 0321_0005.jpg
    0321_0005.jpg
    65.1 KB · Visningar: 134
nej nej dom är faktist vaxade det måste vara sabotage...
p,s jag är sposrad av lelles nu(fick en t-shirt) betyder det att jag kör för lelles teamet nu :crash

MackeNo1 skrev:
Polaren som skulle ta bilder va knölfull, iaf kan man tro det när man kollar på resultatet.... :öl :zpy :crash

Peter: gick den sönder sådär bara utan vidare? Började den koka eller? Snackat med Lelles än?
får ny på garantien tydligen har det hänt många gånger på nån husa modell(vilket skit :D ) ragge rulz (när man får tag på han) :öl skål!

Sabotage, vaddå. Satt det en skruvmejsel i kylaren lr?

T-shirt, jo jag fick "äga"min på vägen hem, sedan snodde flickvännen den.......supermotardklubbströjan har vi delad vårdnad om men den har jag inte sett sedan....... jag fick den :rolleyes:

peter the great skrev:
nej nej dom är faktist vaxade det måste vara sabotage...
p,s jag är sposrad av lelles nu(fick en t-shirt) betyder det att jag kör för lelles teamet nu :crash

Äsch, vaddå sprack den å började läcka? Medans du körde eller hade det läckt ut när den stått över natten......... en ny kylare kostar ju........ 2300bagis!!!!!!!

peter the great skrev:

Japp, Ragge é j-ligt schysst :tummenupp Men faan vad han får stressa hela dagarna! Killen kommer att få ett fett magsår om han fortsätter så :fakta

Övade på rullande burnouter på flygfältet idag, lite svårt faktiskt. Inget kul om däcket får fäste och man gör en volt bakåt :crash

Tom Byron skrev:
Äsch, vaddå sprack den å började läcka? Medans du körde eller hade det läckt ut när den stått över natten......... en ny kylare kostar ju........ 2300bagis!!!!!!!
jag höll på att besycka fuggen å prova sen stängde jag av den gick in i garaget när jag titta ut efter ½min såg jag att det rykte. och jag tänkte fan den kokar men det sipprade ner på krökarna
det är en 2cm sprickamitt på en cell mitt i kylaren :(

Verkar konstigt, borde vara någe tillverkningsfel.......... inget stenskott eller annat krafs........?

peter the great skrev:
jag höll på att besycka fuggen å prova sen stängde jag av den gick in i garaget när jag titta ut efter ½min såg jag att det rykte. och jag tänkte fan den kokar men det sipprade ner på krökarna
det är en 2cm sprickamitt på en cell mitt i kylaren :(

MackeNo1 skrev:
Japp, Ragge é j-ligt schysst :tummenupp Men faan vad han får stressa hela dagarna! Killen kommer att få ett fett magsår om han fortsätter så :fakta
ja om han inte har det redan...skulle inte vilja bytta med han :zpy

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back