Några hojrelaterade sommarminnen

Ace Niki skrev:
Menar du gpf...jo jag såg det. Valde ändå att posta bilden, det är ändå ett ljust minne, eller hur.

(För övrigt är den gula BMWn och 636:an skrot nu vad jag har hört)

Jo det var det jag syftade på...
Men visst är det e ljust minne.
Kommer ihåg, han låg före mig hela vägen och RoLLER låg bakom mig.

Kommer ihåg våra diskutioner när vi stannade.
Roller var pissförbannad för att både jag ocg Gpf körde ifrån honom trots att han minsann hade minst fem ggr med effekt än vi tillsammans, jag klagade på Gpf för hans cykel lät förbannat mycket och Gpf bara var tyst och såg nöj ut över att han skapat detta...
 
GBG0007.JPG


Mojje, vart e detta kortet taget? Ser lite ut som där jag bor faktiskt :hej

Statoilmacken mellan Borås o GBG? Kan ju iofs ha helt fel :confused:
 
$noop skrev:


Mojje, vart e detta kortet taget? Ser lite ut som där jag bor faktiskt :hej

Statoilmacken mellan Borås o GBG? Kan ju iofs ha helt fel :confused:

Det kan nog stämma, har för mig att det var drygt 4 mil kvar till GBG och vi kom från Borås hållet. Vi körde på västra sidan av Vättern ner mot Jönköping, Borås och GBG.

//\//\
 
Lartes skrev:
Jo det var det jag syftade på...

Skrock-Mattias påpekade att alla de hojar som stod närmast vattnet den dan är skrot idag. Se till att ha något mellan er och vattnet nästa gång ni parkerar hojen :eek: Själv stod jag allra längst ifrån vattnet av alla den aktuella dagen *pew*
 
Ace Niki skrev:
Menar du gpf...jo jag såg det. Valde ändå att posta bilden, det är ändå ett ljust minne, eller hur.

(För övrigt är den gula BMWn och 636:an skrot nu vad jag har hört)
Tyvärr så blev tydligen motarden inte så åtgången.
Hade hellre sett att det var tvärtom.:(
 
Macho Woman skrev:
Fan på dig, Pi! Och ni andra är lika illa. Hur i helbreda ska man klara sig till våren?

Luuugn MW, vi kan väl åka massa pulka i vinter? Och motard på isen (om nån vänlig själ lånar ut asså) och ordna en massa mysiga fester. Så, nu känns det väl bättre?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top