Några glömde betala!!

Bluegreengrey

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2003
Ort
Åkerlänna
Hoj
SV650S med SHARK Helsystem (mullrar fint)
Edit: denskyldige är återfunnen:D

Hej Thjolahopp,

Lätt hänt sådär i vimlet bland alla bågeåkare och extas runt att få vara på samma ställe och ljuga fastän att bågen står i Garaget för vintern...

...någon/ra glömde iaf att betala: en Stor Stark 47kr och en ClubSandwich 105kr

När kyparen kom med notan så hade jag själv nästan glömt att jag skulle pröjsa och fick jaga fatt på några som hade glömt men de/den sista fann vi inte på.

Så Jos(20kr), Krypto(20kr), och Taz(100kr) la ut för den som glömde betala (gentlemen) resterande 11kr blev betalt genom den gemensamma dricksen.

Så den/m som känner sig "skyldig" vet vem som vill få lite kosing eller kanske kan förlåta med några bers el whisky nästa gång :hej

:öl
 
Last edited:
Oops!! läste lite men såg inget och gubben sa inget heller =) då kanske jag tom ska ta bort tråden??
 
Ta inte bort tråden. Låt zeal skämmas! :crash
 
eftersom han erkände så snällt och jag missade det så ska väl Zeal inte behöva skämmas heller ;) det kunde faktiskt varit vem som helst, hade inte gubben kommit med notan hade jag helt glömt det där med....
 
JAG TAR PÅ MIG ALLT ANSVAR:.. o skämms lite.. :rodnar
men lugn.. alla ska få tebaxx sina pengar.. ingen fara.

det var faktiskt lite ReDan´s fel.. som skulle gå så plötsligt.. så jag bara hänkade me han ..

kan ni filåta mejj ? *himlar med ögonen..* - som bara en söt säl kan.. :eek

/z
 
zeal skrev:
JAG TAR PÅ MIG ALLT ANSVAR:.. o skämms lite.. :rodnar
men lugn.. alla ska få tebaxx sina pengar.. ingen fara.

det var faktiskt lite ReDan´s fel.. som skulle gå så plötsligt.. så jag bara hänkade me han ..

kan ni filåta mejj ? *himlar med ögonen..* - som bara en söt säl kan.. :eek

/z


hahah jaja skyll på mig! :hej

Ähh snart är det lördag o massa :öl
Då är allt förlåtet!
Godnatt på er!
 
5 minuter innan kyparen kom pratade jag o Krypto om att vi antagligen ätit gratis. :rolleyes: Men det var ju lite dumt av kyparen att komma och kräva betalt straxt innan vi skulle gå. Då hade vi ju suttit där en låång tid. Han hade ju kunnat komma lite tidigare.

Inte skall zälen skämmas. Jo lite, men inte så mycket... :brynad
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top