Några gammla bilder!

3iple

Bannad
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
har många!
Helloj...

Här är Några bilder på min gammla skönhet..
Det e ju ingen Mc om man tror det det e en
MotorHispania RX50 :o :o :o

Bifogat

• Simon_stoppie.jpg
    Simon_stoppie.jpg
    68 KB · Visningar: 5,054
  • moppen.jpg
    moppen.jpg
    30.1 KB · Visningar: 2,824
  • stegring.jpg
    stegring.jpg
    20.3 KB · Visningar: 2,970
Sådär kunde man inte göra med 89:ans DT50 som man hade när det begav sig. Man hade tur om frambromsen tog såpass mycket att man fick stopp på skiten innan man somnade.

Menar ni att ni KÖRDE med era DTmx:ar ?? :va tyckte man skruva mer än man körde me dessa´! :hej

Kan du göra sådär med din moppe ska jag kunan göra så med min hoj i vår! :)

Snygg stoppie, hög o fin, men är det bra rull på den? Eller bara nyper du till så baken flyger upp nån sekund?

Slangingen ser väll inte sådär frän ut, men det är svårt på moppe, dom en nästan för klena... Iaf för o kunna åka långt i hög fart... Men hur går det för dig? Upp o ner eller? :va

Fan nu finns ju hoppen in för nästa år iaf.. Trimma NSR så borde det ju gå o åka långt, hehe :)

EDIT: Vilken fin hoj föregående psotare hade, fast det kunde ju vart lite anorlunda dekaler, typ som ett vitt streck som går upp till tanken som en spets, o en under, plus nått på baken, o baken skulle ju vartblå...annars va den jättesnygg i foren o så!!! :crash :hej :) :brynad

Last edited:
MRX_Martin skrev:
Fan nu finns ju hoppen in för nästa år iaf.. Trimma NSR så borde det ju gå o åka långt, hehe :)

Nu vet jag inte hur det är med den nya NSR'en, men med den gamla (-89 och frammåt) så kom det in luft i 2takts-olje systemet om man slangade.

#2 skrev:
Menar ni att ni KÖRDE med era DTmx:ar ?? :va tyckte man skruva mer än man körde me dessa´! :hej

Nu ljuger du. Min moppe gick aldrig sönder av sej själv utan det var en själv som meckade sönder den (läs: gjorde allt fel). Förutom en gång då bromsarna slutade funka när jag var på väg nerför en skidbacke :hej

Min kunde man plocka upp till en stopp-stoppie, men enbart när det regnade :crash

hej simon (3iple)

hitta denna bilden bland mina moppe bilder!

TedebesT

Bifogat

• MotorHispania RX 50 Stylad 3.jpg
    MotorHispania RX 50 Stylad 3.jpg
    79.2 KB · Visningar: 3,007
  • MotorHispania RX 50 Stylad 2.jpg
    MotorHispania RX 50 Stylad 2.jpg
    74.4 KB · Visningar: 2,772
tanks.. visste att dom fanns men inte vart. tack ska du ha :)

Jag gjorde stoppie med min flaka när jag var liten... Wheela funkade inte så bra däremot... :crash

BJ_nkpg skrev:
Jag gjorde stoppie med min flaka när jag var liten... Wheela funkade inte så bra däremot... :crash

kul det där... :tummenupp Brukar också svina omkring lite med flakan.. :rolleyes: stoppies är lätt sålänge man har nån/nåt tungt på flaket... man får bara se till att den som sitter på flaket är beredd.. annars blir det lite äckligt när benen kommer under flaket... :crash

HA DE GÔTT

BJ_nkpg skrev:

Men då måste man väl som ludde sa, ha någon på flaket? Annars så har jag kört som längst 5km på 2hjul :yoparty

SimmPsi skrev:
Varför fick inte jag en sån moppe...? :gråta
Fick puttra på en Cresent Compact :banana

Ellerhur! Fick också skämmas på en Cresent Compact.

Trode det var en 125:a först.

Back