Några fler härifrån som kommer köra i vinter?

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Hallå!

Nu är det dax på med dubbdäcken :) Ska bli kul att köra i vinter tycker jag, det som känns bäst är ju att man inte behöver gå in i ett vintermörker ända tills våren kommer.

Är det några mera uarrare som ska köra i vinter?

Hej hopp!

Är det ingen som bara hoppar på mig och vill köpa min hoj så kommer
jag nog köra lite med dubbisarna : )

ReDan skrev:
2590147 Är det ingen som bara hoppar på mig och vill köpa min hoj så kommer
jag nog köra lite med dubbisarna : )

Då ska jag se till att ingen kommer och köper din hoj :)
Vad kör du med för dubbdäck, enduro eller finndubb? Själv så ska jag ha en upsättning av varje hade jag tänkt, men det är ju inte direkt gratis.

Är ochså på gång att lägga på dubbat, vi tar väl en ny tråd när det är dax att ut å åka...., så tar vi lite bilder å gör dom utan dubb lite avis..:D

nilzz skrev:
2591839 Då ska jag se till att ingen kommer och köper din hoj :)
Vad kör du med för dubbdäck, enduro eller finndubb? Själv så ska jag ha en upsättning av varje hade jag tänkt, men det är ju inte direkt gratis.

Har en uppsättning trelleborg dubb, har en uppsättning oanvända cross däck.
och har en uppsättning enduro!

; )

ReDan skrev:
2596021 Har en uppsättning trelleborg dubb, har en uppsättning oanvända cross däck.
och har en uppsättning enduro!

; )

Vad orätvist! Själv så skulle jag köpa ett par beggade igår, men dom blev sålda. Så man får väl leta vidare, just nu känns det som att man har ett tag på sig innan det är vinterkörning.

Hej hopp!

mickelin skrev:
2594810 Vill du ha finfina skruvar för ändamålet? Slipade och klara.

Det kommer lösa sig ändå! Fast tack för erbjudandet! Jag skall komma ihåg var man kan beställa!
Du gör dem i rostfritt?

Dr.Bike skrev:
2596206 Det kommer lösa sig ändå! Fast tack för erbjudandet! Jag skall komma ihåg var man kan beställa!
Du gör dem i rostfritt?

Måste kolla om det är rostfritt, har precis börjat med den här varianten som jag ska köra med nu.

nilzz skrev:
2596029 Vad orätvist! Själv så skulle jag köpa ett par beggade igår, men dom blev sålda. Så man får väl leta vidare, just nu känns det som att man har ett tag på sig innan det är vinterkörning.
Är det endurodubbat du är ute efter - 18" bak och 21" fram, så har jag en uppsättning till salu.

Kamikaze kid skrev:
2596458 Hur går det?
Du försöker väl inte sälja mina skruvar???:ajjabajja

Näe, inte dina skruvar. Har ju hur många skruv som helst här hemma. Kul om vi blir flera... :yoparty
Vad sägs om till helgen? Hann med massor av arbete igår så torsdag hinner jag med dina skruv.

mickelin skrev:
2596562 Näe, inte dina skruvar. Har ju hur många skruv som helst här hemma. Kul om vi blir flera... :yoparty
Vad sägs om till helgen? Hann med massor av arbete igår så torsdag hinner jag med dina skruv.

Tänkte mest att rostfritt är ju ett starkare material än vanlig bonn-8.8
Segt men ändå hårt, och dessutom snyggare! :D

mickelin skrev:
2596562 Näe, inte dina skruvar. Har ju hur många skruv som helst här hemma. Kul om vi blir flera... :yoparty

Lördag blir perfekt!
Då är det dop... :D

Dr.Bike skrev:
2596776 Tänkte mest att rostfritt är ju ett starkare material än vanlig bonn-8.8
Segt men ändå hårt, och dessutom snyggare! :D

Du tänkte rätt. Har ett prov (1100 st) här hemma om du vill kika på kvalitén vid tillfälle. Kamikaze har snart ett gäng ochså....

Kamikaze kid skrev:
2596789 Lördag blir perfekt!
Då är det dop... :D

Jag kommer och räddar dig! Är det Malin som ska dopas? Gratulerar isåfall...

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...