Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
torskenn skrev:Undrar lite hur jag kan få bättre fart på min GSXR 750 -97.
Luftfilter? gör det nån större skillnad?
prova att dreva ner i fram .....RoLLER skrev:Helsystem ger en del..... Kostar dock lite för mycket tycker jag och min plånbok iaf...
RoLLER skrev:Helsystem ger en del..... Kostar dock lite för mycket tycker jag och min plånbok iaf...
Nalken skrev:Hörru RoLLER!
Vet du om att Devil säljer grenrör som passar på ditt slipon så du får helsystem, kostar typ 2500 kr i usa!
Är sugen själv..
Nalken skrev:Hörru RoLLER!
Vet du om att Devil säljer grenrör som passar på ditt slipon så du får helsystem, kostar typ 2500 kr i usa!
Är sugen själv..
RoLLER skrev:Näe men jag läste nåt i senaste Bike att det fanns nåt tjossan till Devil. Dom skrev nåt i stil med att byta nåt vid katalysatorn (om det ens finns en kat. på våra hojjar). Isf är ju det SUPER intressant!!! Har du nån länk eller så. Vi kanske kan samtjacka för att få ner kostnaden på frakt osv ???
Nalken skrev:350 dollariner kostar det till våra moppar..
http://www.devilbikes.com/exhaust_part.php?vars=WWFtYWhhJllaRiBSMQ==
vill du ha fart eller att den ska axa bättre ? på min gamla gixxer 96a hade jag drev å system, det varvade mycket men det får man tatorskenn skrev:Undrar lite hur jag kan få bättre fart på min GSXR 750 -97.
Luftfilter? gör det nån större skillnad?
RoLLER skrev:Okie.... Jag chekade. Det e "Add HEADERS :: 349.99" va?
Probbet e att det blir frakt och med stor sannolikhet även moms på skiten.... och då drar det iväg lite =/
Superbike Roger skrev:Frakten på ett grenrör av rostfritt bör hamna på ca $150 med UPS och sen tillkommer moms 25% + tull 3.6% på totalsumman inkl frakt.
$349.99+$150+28,6%=$643+UPS utläggsavgift på 125kr
$643*7,75kr=4983kr+125kr=5108kr
Summan blir ca 5100kr för grenröret levererat, ev kan ni spara några kronor om ni skickar med USPS men tar längre tid att få hem.
Marsipulami skrev:Moms på 25% betalar du inte och inte heller tullavgift
Nalken skrev:Jag går och velar om jag ska sälja min moppe.. men annars finns det alltid vänner i usa som snällt kan skicka över grejorna![]()
Marsipulami skrev:Moms på 25% betalar du inte och inte heller tullavgift
Superbike Roger skrev:Frakten på ett grenrör av rostfritt bör hamna på ca $150 med UPS och sen tillkommer moms 25% + tull 3.6% på totalsumman inkl frakt.
$349.99+$150+28,6%=$643+UPS utläggsavgift på 125kr
$643*7,75kr=4983kr+125kr=5108kr
Summan blir ca 5100kr för grenröret levererat, ev kan ni spara några kronor om ni skickar med USPS men tar längre tid att få hem.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |