Några bra ställen o Busa i sommar!?

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
Tänkte höra med den stora mångfalden om ni har ngt tips om ett bra ställe att wheela på.. tex nerlagda flygplatser, långa rakor på mindre trafikerade vägar... etc..

i göteborg/borås trakten är det väl tänkt.. men jag kan gärna åka några mil för o komma till en lång flygplatsraka som vi får hålla till på utan att faster agda ringer länsman direkt..... :D

Chille skrev:
Tänkte höra med den stora mångfalden om ni har ngt tips om ett bra ställe att wheela på.. tex nerlagda flygplatser, långa rakor på mindre trafikerade vägar... etc..

i göteborg/borås trakten är det väl tänkt.. men jag kan gärna åka några mil för o komma till en lång flygplatsraka som vi får hålla till på utan att faster agda ringer länsman direkt..... :D

inte en kotte som vet nåt!?!? :6surkart

Jag la upp en sådan tråd, och här i områden runt Eskilstuna och omnejd (upp till ungefär 6 mil) så finns det 4 st att välja på, tydligen.

börja med att gå till www.lantmateriet.se och sök efter "flyg", "plats" osv.. så borde olika ställen komma upp. Du kan sen även för hand kolla i utkanten av staden via kartorna för att hitta platser.

Sen kan du även följa jetplanen. Okej, kanske inte bokstavligen försöka, men alltså se vilket håll dem flygar osv, så lär du hitta diverse ställen oxå.

Inatt så drömde jag att jag stuntade på 02 R1an å satte najsa stoppisar. Dem klår känslan av att wheela ibland... dock är dem värre när det slår över. AAAAJ!

Swedie skrev:
Inatt så drömde jag att jag stuntade på 02 R1an å satte najsa stoppisar. Dem klår känslan av att wheela ibland... dock är dem värre när det slår över. AAAAJ!

Hehe.. kan tänka mej det.. jag har inte slagit runt .. än.. :D men det kommer väl det oxå.. däremot har jag bromsat omkull mej och det var inte skönt heller :fakta
:3freak
i mina drömmar växlar jag 6:an ut.. har ju inte fått till växlingarna riktigt .. än.. :tummenner

en nedlagd militär flygplats hade ju varit det bästa! men jag vet inte hur lagen säger .. det borde ju vara rätt förbjudet o vistas där?

Göteborg

De platser som normalt används i GBG är Oljerakan vid Arendal och parkeringen vid Åbytravet. Det fanns en flygraka i Torslanda men där blir det lägenheter...

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park