Några bilder på min Rs!!!

Jävligt snygg hoj de där!
Va meningen att jag skulle ha en sån först men sen gick tiden och det blev en 03:a istället! :D

neonen har kommit på min rs nu... men det kommer mer nästa vecka!

kommentera gärna... :rock

Bifogat

• p6270013.jpg
    p6270013.jpg
    70.7 KB · Visningar: 160
Last edited:
för d första ... fet hoj!!!

men var får du tag i neonen då?

ha d !

ps. jag hade en sån moppe som du har där bredvid, men var e original klistermärket till svingen ??
e den trimmad eller orig?. min gjorde 100 110 .... :tummenupp

Jättefränt :crash det är kul att någon annan delar mitt intresse att styla :tummenupp !

Jag tänkte egentligen skaffa något liknande åt min moppe till sommaren men så blev jag med motorcykel och gjorde mig av med moppen :(

Men än finns det tid för botgöring, man skall väl skaffa bil när man e 18, bilen får duga som julgran........ :D !

Mikael Cagiva skrev:
Men än finns det tid för botgöring, man skall väl skaffa bil när man e 18, bilen får duga som julgran........ :D !
Hoppas det, för du skulle bara våga sätta neon på Miton. :fatta!

:p

_SuperMot_ skrev:
Japp det är 150, det gick visst inte att få på något bredare!!

När vi talar om däck här... någon som vet hur stort man får på, på en Suzuki RG -92

Estremo skrev:
Hoppas det, för du skulle bara våga sätta neon på Miton. :fatta!

:p

Håller helt med själv, säkert kan det vara en helt okej stylingpryl för bilar (och Aprilia rs, verkar passa på dem :) ) , men Miton är såpass vacker ( mv aug f4 säkerligen och benelli tornado kanske är ännu snyggare.......) redan som den är att det mesta av styling inte skulle passa på den.

En sak skulle jag kanske vilja ha på den. En större ljuddämpare skulle radera de sista misstankarna om att den bara är en 125:a (förutom enkel frambroms).

Har någon en schyst ide om hur du får den cylinderformade slutdelen på den förstorad (ni har säkerligen ett namn på detta, men tyvärr är mitt finlandssvenska språk såpass infekterat av en hemsk dialekt(fråga Kawa han vet hur konstig dialekt jag pratar) att jag inte kan komma på någon rikssvensk benämning)

Mikael Cagiva skrev:
Har någon en schyst ide om hur du får den cylinderformade slutdelen på den förstorad (ni har säkerligen ett namn på detta, men tyvärr är mitt finlandssvenska språk såpass infekterat av en hemsk dialekt(fråga Kawa han vet hur konstig dialekt jag pratar) att jag inte kan komma på någon rikssvensk benämning)
I think the word you're looking for is "krök". :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...