Några bilder på mig

Nirre

Ät den gula snön för det KAN vara öl!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ducatis
Jag var ute på Bromma flygplats igår och körde lite! Det går bättre och bättre med bakhjulsåkat tycker jag... Slänger upp en länk på bilderna så ge gärna en komentar!

På bild nr.2 kan jag erkänna att jag höll på att slö över :gnissla

PS. Jag ser perfekt när jag kör eftersom jag kollar under styret. DS (Så inga börjar gnälla på det igen :D )

Bilderna

Edit: Tack MAC för hjälpen med bilderna!

Last edited:
Försök att luta dig mera bakåt så hittar du balanspunkten lättare. :D

Nirre skrev:
Joo, jag vet men då ser jag inte ett skit.

Strunt samma. Jag kollar aldrig när jag leker på bakhjulet visserligen kör jag bara där jag sett att kusten är klar och att inga andra trafikanter kan dyka upp snabbt.

Nirre skrev:
Jag var ute på Bromma flygplats igår och körde lite! Det går bättre och bättre med bakhjulsåkat tycker jag... Slänger upp en länk på bilderna så ge gärna en komentar!

På bild nr.2 kan jag erkänna att jag höll på att slö över :gnissla

PS. Jag ser perfekt när jag kör eftersom jag kollar under styret. DS (Så inga börjar gnälla på det igen :D )

Bilderna

Edit: Tack MAC för hjälpen med bilderna!
nästan nyfyld 18, tagit mellan kortet, skaffat hoj, tränat in wheelies, hurfan har du hunnit allt detta sen i januari?! fan o ja som inte fyller förens oktober :kocko

Vi har exakt samma mc-outfit. Bering jackan, samma Lindstrands byxor också har jag en liknande ryggsäck. Brukar dessutom röra mig kring bromma området.
Läskigt juh..

Fina bilder förresten!

Dizzy skrev:
nästan nyfyld 18, tagit mellan kortet, skaffat hoj, tränat in wheelies, hurfan har du hunnit allt detta sen i januari?! fan o ja som inte fyller förens oktober :kocko

Sen i Aprill till och med... Jag har kört 350 mil sedan dess + nån mil på bakan...

Men jag ska nog ta det lungt med hojen ett tag nu. Jag lyckades klota i förrgår på gocartbanan i Stäket... :(

Nirre skrev:
Sen i Aprill till och med... Jag har kört 350 mil sedan dess + nån mil på bakan...

Men jag ska nog ta det lungt med hojen ett tag nu. Jag lyckades klota i förrgår på gocartbanan i Stäket... :(

Har du lyckats få köra på banan i stäket? Hur är det möjligt? Eller åker du när mörkret faller?

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard