Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pålle skrev:Han är riktigt snabb, den enda som jag hade problem att komma om. skulle tippa på att han kör stadiga 43,5...
Jag tangerade för övrigt personbästa med 42,5![]()

Canoly skrev:Blå - Grå ( har glömt nicket )
1.8 Bar hade jag... konstigt att det säckar så, iof så är det med gaspådrag så det veckar sig, kan även vara övervikt.valmers skrev:Du kanske skulle ta och kolla övervikten när du ändå håller på. Slicksen pallar inte för vad som helst.
micke.a skrev:Alakhai är nicket och han kör kanon bra jag hade
svårt att haka på där![]()
![]()
![]()

Bortsett från den fule gubben på bågen duger den gott. Vilka storlekar kan man få den i?Canoly skrev:Kan denna duga ?
micke.a skrev:Det är en kanon tid pålle bra gjort![]()
fick själv en tid på 44,9 sen höll jag på att braka in i
depåstaketet sen blev tiderna runt 47r resten av kvällen
Alakhai är nicket och han kör kanon bra jag hade
svårt att haka på där![]()
![]()
![]()
Nej, nej och åter nej. Du har hört fel. Jag körde FEMTIsexor med 56.01 som bästa tid. Skule aldrig i livet våga köra så fort som 46GSXR1100R skrev:Förtydligande av mitt tidigare påhopp, Korven körde 49r och jag körde 47
r, men enligt Korven så stämmer inte detta, Bingo påstår att han körde 46
r... Pålle körde höga 42
r, det kunde jag ha gjort om jag hade haft lust men jag hade punktering.
Jalle har aldrig kört på SRW, han vågar inte köra med sitt effektmonster på denna bana.

Det där är ju Christer. Passa er jävligt noga för honom. Det var han som körde om en rödväst på Knutstorp i somras för att direkt därefter stå på öronenGSXR1100R skrev:Han fuskar ju, amatörlicens och fetesnabb ändå, dessutom lär en viss kurvmakare gjort i kallingarna i snabbvänstern då denne raket passerade på INSIDAN, aja baja så får man inte köra![]()
Ja det kan han verkligen, men Json imponerar mest, trots kass framgaffel och antik hoj så kör han skjortan av dom flesta på SRWBingo skrev:Det där är ju Christer. Passa er jävligt noga för honom. Det var han som körde om en rödväst på Knutstorp i somras för att direkt därefter stå på öronenHan var så het på gröten att han inte såg att killen framför hade röd väst.
![]()
Men köra kan han, jävlar anamma.

Nu börjar vi närma os det ockulta, det som inte kan förklaras vetenskapligt. Köra så, utan olja i framgaffelnGSXR1100R skrev:Ja det kan han verkligen, men Json imponerar mest, trots kass framgaffel och antik hoj så kör han skjortan av dom flesta på SRW![]()

alakhai skrev:Ser fram emot min räser 600 nu till nästa säsong!!![]()

Har inte handlat nåt ännu men än sålänge så hållar alla planer o budgetar!!micke.a skrev:Har du handlat en 600 eller du gör det senare
Håller själv på till att jobba ihopa till en men jag
kommer inte att göra någon seriös satsning, köra
lite tävlingar för skojs skull vet inte om det blir
amatör eller B-licens får se hur det blir![]()
alakhai skrev:Har inte handlat nåt ännu men än sålänge så hållar alla planer o budgetar!!![]()
Har siktet helt inställt på Rookie600 nästa sommar!!
Inte speciellt seriöst men man vill ju alltid göra sätt bästa på banan!!
Bara att hoppas vintern löper som förväntat så inget grusar planerna, men det ska rätt mkt till för det!!![]()
de är ju ändå mina ögonstenar
Jodå, det e tufft utan barn oxo men det e ju lättare att prioritera bort nåt då.. Barnen går ju knappast att prioritera bort menar jag!!micke.a skrev:Ja du min budget spricker mest hela tiden men
så är det väl när två små barn vill ha både det ena
och det andrade är ju ändå mina ögonstenar
så jag får jobba några extra övertid än det var tänkt![]()
Men en 600 är på G innan vintern är slut![]()
GSXR1100R skrev:p,s varför har du Christer Pettersson som avatar![]()
GSXR1100R skrev:1.8 Bar hade jag... konstigt att det säckar så, iof så är det med gaspådrag så det veckar sig, kan även vara övervikt.
p,s varför har du Christer Pettersson som avatar![]()
GSXR1100R skrev:p,s varför har du Christer Pettersson som avatar![]()
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|