Några bilder från SRW 14 september

• Thread starter Thread starter Canoly
  • Start date Start date
GSXR1100R skrev:
Den allvetande RR gurun Korvensallad har talat, men varför tappade du 2-3 sekunder per varv när du låg bakom mig, släppte du för att få ett frivarv eller hängde du inte med.

Du låg väl och blockade som vanligt. Jalle, kan inte du ta och trycka av gubbfan snart igen?

valmers skrev:
Du låg väl och blockade som vanligt. Jalle, kan inte du ta och trycka av gubbfan snart igen?
Förtydligande av mitt tidigare påhopp, Korven körde 49:or och jag körde 47:or, men enligt Korven så stämmer inte detta, Bingo påstår att han körde 46:or... Pålle körde höga 42:or, det kunde jag ha gjort om jag hade haft lust men jag hade punktering.

Jalle har aldrig kört på SRW, han vågar inte köra med sitt effektmonster på denna bana.

Canoly skrev:
Kolla själv, för lite luft eller för mycket nerlägg ?

Hmmm jag måste kolla däckstrycket när jag kommer hem idag, det ser ut som om Bingo har luftat mina däck igen :mad:

GSXR1100R skrev:
Hmmm jag måste kolla däckstrycket när jag kommer hem idag, det ser ut som om Bingo har luftat mina däck igen :mad:

Erkänn nu...
Du har pumpat däcken i sann racing-anda.
Mun-mot-ventil-metoden.

Utan kvinna kan lätt sådana fenomen uppträda... :p

GSXR1100R skrev:
Den allvetande RR gurun Korvensallad har talat, men varför tappade du 2-3 sekunder per varv när du låg bakom mig, släppte du för att få ett frivarv eller hängde du inte med.

Snacka dynga o sätt på backspeglar. Jag var dig ju i hasorna hela tiden. Att en annan får värma däck i ett eller annat varv kan väl inte jag hjälpa. har bara kört på slicks en gång innan.

GSXR1100R skrev:
Förtydligande av mitt tidigare påhopp, Korven körde 49:or och jag körde 47:or, men enligt Korven så stämmer inte detta, Bingo påstår att han körde 46:or... Pålle körde höga 42:or, det kunde jag ha gjort om jag hade haft lust men jag hade punktering.

Jalle har aldrig kört på SRW, han vågar inte köra med sitt effektmonster på denna bana.
Jag la faktiskt en 48.02 så det så. :slicka O är det nu vi ska påminna om att det är andra gången jag kör hojen?
Hur många gånger har du kört Senilen innan?
O jag har inte sagt nåt alls om att du inte kört 47or? I allafall en... :D

CorbenDallas skrev:
Snacka dynga o sätt på backspeglar. Jag var dig ju i hasorna hela tiden. Att en annan får värma däck i ett eller annat varv kan väl inte jag hjälpa. har bara kört på slicks en gång innan.

www.billigaursäkter.nu erkänn att du körde långsammare än mig, jag har vittnen som styrker att jag körde om dig minst en gång, du är talanglösare och tjockare än mig.

CorbenDallas skrev:
Jag la faktiskt en 48.02 så det så. :slicka O är det nu vi ska påminna om att det är andra gången jag kör hojen?
Hur många gånger har du kört Senilen innan?
O jag har inte sagt nåt alls om att du inte kört 47or? I allafall en... :D
45,9 är mitt pb i år, jag hakade på Sillysmurfen ett par varv och fick upp lite tempo, men satan va jobbigt att lägga höga 45 tider, bättre att göra som Korven, på med packfickorna och lägg stadiga 55 tider utan hets & stress.

Till Er som har peil på varvtider mm....

Hur många gånger körde ni om den här grabben

Bifogat

• 147_4712.jpg
    147_4712.jpg
    61.1 KB · Visningar: 134
GSXR1100R skrev:
www.billigaursäkter.nu erkänn att du körde långsammare än mig, jag har vittnen som styrker att jag körde om dig minst en gång, du är talanglösare och tjockare än mig.
Jag har ju aldrig påstått nåt annat. Du slank om när jag blev trängd på innern, du hade aldrig kommit om annars. :D

GSXR1100R skrev:

Skyll på den. Säg mig, vad är det för mening att ta med sig halva garaget ut i depån när man inte ens kan kolla ringtrycket??? :slicka :D

Canoly skrev:

Han fuskar ju, amatörlicens och fetesnabb ändå, dessutom lär en viss kurvmakare gjort i kallingarna i snabbvänstern då denne raket passerade på INSIDAN, aja baja så får man inte köra :mattias

GSXR1100R skrev:
45,9 är mitt pb i år, jag hakade på Sillysmurfen ett par varv och fick upp lite tempo, men satan va jobbigt att lägga höga 45 tider, bättre att göra som Korven, på med packfickorna och lägg stadiga 55 tider utan hets & stress.

Det är GÖTT att köra på 55!!! Radical Touring Fûr Alles

CorbenDallas skrev:
Jag har ju aldrig påstått nåt annat. Du slank om när jag blev trängd på innern, du hade aldrig kommit om annars. :D
Aprillia raketen klämde dig på innern & då hakade jag på :D

Kul att alla höll sig på hjulen, den danske hojen såg inte vacker ut :skrämd

Canoly skrev:

Han är riktigt snabb, den enda som jag hade problem att komma om. skulle tippa på att han kör stadiga 43,5...

Jag tangerade för övrigt personbästa med 42,5 :slicka

GSXR1100R skrev:

Du kanske skulle ta och kolla övervikten när du ändå håller på. Slicksen pallar inte för vad som helst.

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo