Några bilder från SRW 14 september

  • Thread starter Thread starter Canoly
  • Start date Start date
Kurvmakaren skrev:
Får inte din sida till att funka riktigt....
om det e att du inte får upp bilderna så vänta.. den e lite seg.. om de inte e de så pma o berätta :tummenupp
 
Var osså på Sturup o fotograferade litta...var dock inte så aktiv
och hade fel inställningar på kameran :gråta

Men lägger upp litta bilder iaf..nårra blev ju bra :rolleyes:

Först ut är naturligtvis linslusen Anders (Anol) och detta klart bara
för att retas med boxaren micke.a :lol
 

Bifogat

  • 1.jpg
    1.jpg
    66.9 KB · Visningar: 190
2. Eftersom vissa gnällt på att jag bara har kameran på en viss
kille så kommer här nårra som jag inte har nån aning om vem dom é :eek: (eller det kanske jag borde ha...sorry isf :o )
 

Bifogat

  • 2.jpg
    2.jpg
    50.9 KB · Visningar: 188
8. Nämen é det inte micke.a som kommit med på nån av mina bilder...hmm måste va nått fel :D
 

Bifogat

  • 8.jpg
    8.jpg
    69.4 KB · Visningar: 179
10. Tror det é Alex till vänster
 

Bifogat

  • 10.jpg
    10.jpg
    69 KB · Visningar: 171
MBGIRL skrev:


Först ut är naturligtvis linslusen Anders (Anol) och detta klart bara
för att retas med boxaren micke.a :lol

Sitter nu här på mitt jobb och skall kolla på bilder
utan Anol :p men vad är det jag ser Anol
Vad mutar han dig med :crash
Måste ta reda på vad det är :D :D :D :cool:
 
14. Blev fort mörkt och man inser att sommaren är över :(
Tycker det ska va varmt året om!

Sista bilden....
 

Bifogat

  • 16.jpg
    16.jpg
    46.8 KB · Visningar: 166
micke.a skrev:
Sitter nu här på mitt jobb och skall kolla på bilder
utan Anol :p men vad är det jag ser Anol
Vad mutar han dig med :crash
Måste ta reda på vad det är :D :D :D :cool:

Hahaha :rofl

Han mutar mig med att jag får åka bakpå hans retta då o då :tummenupp
 
MBGIRL skrev:
8. Nämen é det inte micke.a som kommit med på nån av mina bilder...hmm måste va nått fel :D

HMMMMMMMMMMMM :D Vad var det som var fel MBGIRL
Fastna tryckaren i tagnings läge så det var därför
man kom med :cool: :D























Som vanligt kanon bra bilder Canoly & MBGIRL :tummenupp

Canoly skrev:
Försök hitta imman på visiret om ni kan

Canoly tar du med en sådan bra bild på mig som vi diskutera
A4 :D (Lördag till go carten)om du skall dit alltså :rolleyes:
 
Last edited:
micke.a skrev:
HMMMMMMMMMMMM :D Vad var det som var fel MBGIRL
Fastna tryckaren i tagnings läge så det var därför
man kom med :cool: :D


Som vanligt kanon bra bilder Canoly & MBGIRL :tummenupp


Mmm..du hade helt enkelt tur :D

Tack tyckte osså Canolys bilder var superbra som alltid...mina egna
é jag inte lika nöjd med..men men..till nästa sommar så blir man
nog bra på att ställa in kameran rätt :)

Om det blir nått onsdagsgazz så kanske man hinner öva litta till :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top