Några bilder från SO-finalen på Gelleråsen

Åsa #96 skrev:
Vad du där då :D

O. Förskämd ;)

Var har du varit senaste veckan, under en sten?

Har du inte hört nyheten som basunerats ut över hela svea rike.. :hördu Jag körde ifrån Chrille på min gathoj :fakta

(kunde inte motstå, lessen Chrille.. hähä..)

/B

Last edited:
Kalasbra bilder Marcus! Mycket uppskattat att du fotar! Finns det möjlighet att få tag på orginalbilderna mot en liten ersättning?

Don Quixote skrev:
Kalasbra bilder Marcus! Mycket uppskattat att du fotar! Finns det möjlighet att få tag på orginalbilderna mot en liten ersättning?

Tackar!

Visst finns det möjlighet att få tag på originalbilder, så du har PM alldeles strax. :)

Fan jag är inte heller med på en enda bild :mad:

Don Quixote skrev:

Dessutom har Marcus fotat en del med min kamera och jag vet att han har några stycken på dig som är riktigt kanonbra...vet bara inte när dom kommer fram och upp.

ZoulFly skrev:
Dessutom har Marcus fotat en del med min kamera och jag vet att han har några stycken på dig som är riktigt kanonbra...vet bara inte när dom kommer fram och upp.

Och av den anledningen föreslår jag för Björn att han väntar så han kan få se om det finns någon bättre bild som han vill ha.

Penguin skrev:
Den här bilden går inte av för hackor!

Tack Björn! :)

Vet själv inte vad jag tycker om den bilden. Tekniskt sett så är den inte alls bra, överexponerad och dum, men det är ändå något speciellt över den. Får nog analysera lite till.

McB skrev:
Tekniskt sett så är den inte alls bra, överexponerad och dum, men det är ändå något speciellt över den.

Sant, men den har ändå nåt speciellt. Den hade varit ännu bättre om den föraren som ligger i mitten (bakom Sköld) inte varit där så att man kunnat se konturerna ännu bättre på föraren i fokus, men den är som sagt väldans fin nu med.

Penguin skrev:
Sant, men den har ändå nåt speciellt. Den hade varit ännu bättre om den föraren som ligger i mitten (bakom Sköld) inte varit där så att man kunnat se konturerna ännu bättre på föraren i fokus, men den är som sagt väldans fin nu med.

Jo, där håller jag med dig faktiskt. Får helt enkelt fota ännu mer nästa gång. :)

McB skrev:
Och av den anledningen föreslår jag för Björn att han väntar så han kan få se om det finns någon bättre bild som han vill ha.

Jag väntar åsså.. :bow :hej :6surkart

/B

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2