Några bilder från Rörken 4/8

Yasha skrev:
Usch vad du är dum! Det FINNS inga andra hojar i hela världen!!! :bow Eller... hmm... nåja, inte för MIG iaf. Just nu! :D

Provkör du en Husa och det är en motard du är ute efter, då är du fast! Jag har omvänt ett antal i år! :fakta

Sektledare är vad du är. Drar ner andra i fördärvet med dyra poserprylar och annat. Tvingar mentalt svaga personer att köpa Husa mot deras vilja fast dom vet att KTM är bättre osv. Uppdrag granskning vill komma i kontakt med dig och din sekt för en kommentar. Du har säkert aktier i Husaberg också ;)

Husa är väl inte så tokiga men det skulle jag aldrig eränna så länge man har en KTM. :tummenupp

:D :D :D

WestW skrev:
Sektledare är vad du är. Drar ner andra i fördärvet med dyra poserprylar och annat. Tvingar mentalt svaga personer att köpa Husa mot deras vilja fast dom vet att KTM är bättre osv. Uppdrag granskning vill komma i kontakt med dig och din sekt för en kommentar. Du har säkert aktier i Husaberg också ;)

Husa är väl inte så tokiga men det skulle jag aldrig eränna så länge man har en KTM. :tummenupp

:D :D :D
:rofl

Du får också vara med! :fakta ALLA är välkomna i min sekt, bara de kör Husaberg! :bow

:hej

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...