Några bilder från Highland Supermoto Cup

• Thread starter Thread starter Anders Östberg
  • Start date Start date

Anders Östberg

Guest
Jag har börjat lägga upp mina bilder från tredje deltävlingen 2006-08-17, mer kommer vartefter jag orkar redigera. Om ni vill kika så klickar ni *här*. Enjoy!

Här är en av dom bättre:

JH5Q6167_800.jpg

Last edited:
Anders Östberg skrev:
2387465 Jag har börjat lägga upp mina bilder från tredje deltävlingen 2006-08-17, mer kommer vartefter jag orkar redigera. Om ni vill kika så klickar ni *här*.

Enjoy!

Kan man handla bilderna man e med på till sin egen hemsida????

Johan Lennartsson nr 19 i 450

Lennartsson skrev:
2387645 Kan man handla bilderna man e med på till sin egen hemsida????
Johan Lennartsson nr 19 i 450
Javisst, pris lite efter storlek och jag ersätter den stora loggan jag har i bilderna nu med en liten diskret text i ena hörnet. Om du vill ska jag kolla om du finns med på fler bilder så har du kanske lite mer att välja på.

har du inga bilder på oss söliga så vi med får se hur vi ser ut på kort Philip 417 rookie

anderssonph skrev:
2388000 har du inga bilder på oss söliga så vi med får se hur vi ser ut på kort Philip 417 rookie

Jodå, nån enstaka finns det nog. Men du får väl gasa lite mer, det blir fler bilder på täten. :)

JH5Q6247_800.jpg

jo så sant men det stämde inte riktigt hundra igår sen var det min första tävling nånsin som slutade med 7 snabbaste tiden i första rookie loppet så illa va det inte ändå har du fler på mej så är jag intreserad av att köpa några till min hemsida som ska börja göras för du tar fina bilder mvh fille

Last edited:
Anders Östberg skrev:
2387792 Javisst, pris lite efter storlek och jag ersätter den stora loggan jag har i bilderna nu med en liten diskret text i ena hörnet. Om du vill ska jag kolla om du finns med på fler bilder så har du kanske lite mer att välja på.

Kolla gärna det och återkom.... Rätt pris å jag köper alla jag e med på...hehe

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...