Några bilder från gelleråsen tor 24 juli

  • Thread starter Thread starter Canoly
  • Start date Start date
Här syns mest nackar, men vad är det alla tittar på ?

Kan det vara en gul "trajja", eller ?
 

Bifogat

  • vad tittar..jpg
    vad tittar..jpg
    76.7 KB · Visningar: 194
Du har PM Canoly! Jag vill köpa bilder av dig! :)

Fick mina bilder av Andreas Johansson idag, mästerfotografen nr två.

Här är en bild (komprimerad) som han tagit på undertecknad:
 

Bifogat

  • joakim_r600_sporthoj.jpg
    joakim_r600_sporthoj.jpg
    43.5 KB · Visningar: 159
Mattias skrev:
Apstruten behöver ny hjälm.

Det var ett dj*vla tjat! :4skrika

Vad kan detta komma sig? Beror det på:

A. Du tycker den är apful?

B. Du tycker det är aplöjligt att jag måste tejpa visiret p g a den dåliga ventilationen?

C. Du tycker att jag ska byta visir men med tanke på hur apdyra de är kan jag lika gärna byta hjälm?

D. Du har en apful hjälm du vill försöka kränga på mig.

E. Du é dum, säg det!

;)
 
Mattias skrev:
Med en annan hjälm hade du varit i A-final.

Är det så enkelt alltså? Jag som funderat på att antingen köpa en fullkittad hoj alternativt kosta på min egen ca 20kkr till i vinter. Men, det räcker alltså att byta hjälm?

Kalas! :tummenupp














(...måhända ska man lära sig köra istället...)
 
Imma gör det bara mer spännande för de andra runt omkring när man kör, själv är man ju lyckligt omedveten vad som händer runt en :rolleyes: :D
 
abstruse skrev:
.....



Vad nu då? Som det är nu funkar det kanonbra... ?

Som du har det nu så har du fortfarande en tejpbit i pannan va? Om/när den släpper(armbåge, skalla i kåpglaset el dyl (för oss andra är även regn en riskfaktor)) är det färdigkört för dig.

Du kan rulla en liten rulle med silvertejp och sätta fast under visiret istället - Det trillar ingenstans och är inte alls lika utsatt.
 
abstruse skrev:
Du har PM Canoly! Jag vill köpa bilder av dig! :)

Fick mina bilder av Andreas Johansson idag, mästerfotografen nr två.

Här är en bild (komprimerad) som han tagit på undertecknad:

Hej du, jag skickade mail med provbilder till dig kl. 11.44, kolla om du har fått detta.

Av denna och andra bilder jag sett från Andreas, ställer jag mig snällt i andra ledet och beundrar.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top