Några bilder från ett kylslaget Rörken

Såg skoj ut som vanligt. Tror nog att de som körde fick upp värmen trots kylan i luften.
Hoppas man lyckas få en ledig måndagkväll till i år (har bara åkt en gång), för det körs väl september ut.

Var det många som var ute idag så man måste hänga på låset eller har det lugnat sig?

Galne Dansken skrev:
:fakta
Rørken Regel 1:

Nær ljyset ær på ska det inte fotas, thi då ær det endast uppværmning :crash

ØØØhh - ær det glømt eller hur...

Jag lovar, Bluerider hade glömt lyset på hela passet!!!

Måste även passa på att inflika Blåbärets egen kommentar efter han fått sett bilden. För övrigt det som gjorde att jag är så elak och driver med honom nu.
"Det är visst inte bara Dansken som tillhör +285 kilos klassen"

Klockrent :rofl

M:et skrev:
Han är precis lika smärt som innan sommaren trots att jag överförde min totalt jätteskadliga diet på honom.
Och farten den finns, jag lovar :tummenupp

Kan inte någon upplysa killen om att bränna kalorier genom att snacka ooootroligt mycket (särskilt nätter före banåkning) inte ger något resultat......

:D

....för en gångs skull !! Måste jag svara it WAS me... :fakta , vad gäller affes matvanor så kan man väl säga att jag har gett michelingubben ett ansikte på den där bilden :skrämd ,Tack för bilderna har redan fått inbjudan till Weigtwatchers.... :D !! Tror att jag kommer att åka på Pilot Sport nästa år.. :crash

Pingvinen och Björnen på en dubbelskrapbild

Var det här ett naturprogram eller :confused:

:rofl

Hade du fått med Fåren(!) i bakgrunden hade bilden varit fulländad..... :D

Snygga bilder M:et :tummenupp

Taz skrev:
Ja, appropå, har någon nå'n info om hur det gick med honom, han verkade lite vinglig efter vurpan.

//D

Pratade med honom imorse och han var på väg till sjukan (igen), han gav upp igår eftersom det var tydligen lååång kö igår.
Han hade ont i axeln, nacken och lättare hjärnskakning...Få se vad läkarna säger idag. Hoppas att det inte visar sig vara allvarligt.

//B

Hoppas

Bear skrev:
Pratade med honom imorse och han var på väg till sjukan (igen), han gav upp igår eftersom det var tydligen lååång kö igår.
Han hade ont i axeln, nacken och lättare hjärnskakning...Få se vad läkarna säger idag. Hoppas att det inte visar sig vara allvarligt.

//B

... att det inte är för allvarligt iallafall.

//D

Gick Björnbuse omkull? :o

Hur gick det och hur gick det till?

Ugluk skrev:

En elak highsider ut på start /mål rakan.
Han var riktigt omtöcknad efter vurpan, inte svårt att förstå när man såg hjälmen :skrämd

Ugluk skrev:

Highsider ut på start och mål-rakan.

Hur det gick återstår att höra.. Jag hoppas det gick bra :fakta

Edit: M:et var snabbare än jag

Men i alla fall så får ni en bild där Pingu blir ordentligt frånkörd av Tobbe

Frånkörd vet jag väl int men jag jobbar på det :D . Angående bilden på oss, den var väl int så dålig. Pingu är skarp, det är ju bara jag som är lite skakig...

tobbe skrev:
Frånkörd vet jag väl int men jag jobbar på det :D . Angående bilden på oss, den var väl int så dålig. Pingu är skarp, det är ju bara jag som är lite skakig...

"När Tobbe kör så står Pingu stilla"
Nytt Rörken ordspråk.....
;)

Bear skrev:
"När Tobbe kör så står Pingu stilla"
Nytt Rörken ordspråk.....
;)

Igår hade nog "När alla kör så står Pingu stilla" passat bättre..... :gråta

Men jag spöar er nästa säsong när jag har fått ordning på framändan igen. :brynad

Penguin skrev:

Men jag spöar er nästa säsong när jag har fått ordning på framändan igen. :brynad

Framända ? Är det någon omskrivning av vad tjejer har ? Har du könsopererat dig i smyg eller ? :eek: Hur ska det göra att du kör snabbare - viktminskning ?

Penguin skrev:
Igår hade nog "När alla kör så står Pingu stilla" passat bättre..... :gråta

Är rädd för att det stämmer bättre :rolleyes: . Men när jag har monterat ett par frame sliders, då jävlar :crash

TomK skrev:
Framända ? Har du könsopererat dig i smyg eller ?

Nej. För att förtydliga så är det gummit det är fel på. Antingen det där svarta som sitter på framfälgen eller också det jag har innanför pannbenet.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul