Några av åkarna i Borås

robb skrev:
2364357 okej.. är det det som nästan ligger nere vid sjön? okej.. kanske med dej ang rakan. men men.. har inte fått igång msn än eftersom min dator är helt jävla kass... men ska försöka ikväll igen..

Goda nyheter föresten.. Fick hem belt o däck igår eftermiddag.. hann inte hämta ut det på posten bara.. men i eftermiddag är nog hojen ihop:tummenupp

låter great... ska hålla ögonen öppna efter ngt schysst ställe... drar förbi göta o kollar nu innan söndag...

har tankat över film från lillebrors videokamera nu... den e på ca 15 min.. efter att jag klippt bort alla bilar... nu ska storebrors material in också... o det e ca 25-30 min till plus det som filmas på söndag... det blir en film med bara motorcyklar som leker... ;):yoparty

micke_petersson skrev:
2364358 låter great... ska hålla ögonen öppna efter ngt schysst ställe... drar förbi göta o kollar nu innan söndag...

har tankat över film från lillebrors videokamera nu... den e på ca 15 min.. efter att jag klippt bort alla bilar... nu ska storebrors material in också... o det e ca 25-30 min till plus det som filmas på söndag... det blir en film med bara motorcyklar som leker... ;):yoparty

låter skitbra! ska försöka få ihop den ikväll/eftermiddag om du har lust får du gärna kika ner en sväng... kommer nog vara där en stund efter 16:30 o frammåt... slå en pling om du har tid o lust.. 0739-892738

mvh robban

Man kanske skulle få gästspela med ett par dounats

dickzzz skrev:
2367600 :confused:
Fick inte jag vara med

Men det e klart du också får vara med.. Frågan e bara vad jag ska döpa bilden till... Dickzz ¤ The Green Goblin??? föreslår tjejen i alla fall.. första som dök upp i hennes huvud när hon såg inlägget... du har ju trots allt en grön cykel... o the green goblin e ju lite "bad" (för att slippa fråga från ngn o jag säger inte att ngn e dum i huvet men för o slippa frågan.. det e en av spindelmannens fiender.. ... :yoparty

Nicke sjökvist ?

Kommer han ifrån Sandared och har en storebror som heter Patrik och en lillebor som heter Tobias ?

Ohlsen kommer väl ifrån Olsfors/gesebol gissar jag ?

Kankse samma som körde vit VFR på 80-talet ?

Långa farbron skrev:
2371528 Nicke sjökvist ?

Kommer han ifrån Sandared och har en storebror som heter Patrik och en lillebor som heter Tobias ?

Ohlsen kommer väl ifrån Olsfors/gesebol gissar jag ?

Kankse samma som körde vit VFR på 80-talet ?

så rätt så rätt..

inbördes beundran, alla inlägg från Borås trakten. Va säkert bra bilder med. :tungan

micke_petersson skrev:
2386346 Kommer nog imorgon.. för jag har gjort om den 4 ggr o ska göra om igen o ska ha in bilar i filmen för det blir för mkt mc annars...

gött.. blir det filmkväll då eller?? haha.. :D vilka bilar kommer med då?

När kör ni? skulle va kul o se er igen. Man är impad!

robb skrev:
2386922 gött.. blir det filmkväll då eller?? haha.. :D vilka bilar kommer med då?

det är inte jättemkt bilar.. det är några när pirro kör mot istvan.. o den röda m3 med svarta dekaler på sidan o några volvos.. lite drifting... o lite dragkamp mellan bilar.. lite sånt...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti