Tänkte inhandla något "lull lull" till min Husa under vintern, så den oxå får lite julklappar
Tänkte bara höra med er, vad som finns ute? Framlykta lr dylikt, vette fasiken. Nått vill jag göra med den.
Mvh Fredrik
Mvh Fredrik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

fLedLik skrev:2589090Tänkte inhandla något "lull lull" till min Husa under vintern, så den oxå får lite julklappar![]()
Tänkte bara höra med er, vad som finns ute? Framlykta lr dylikt, vette fasiken. Nått vill jag göra med den.
Mvh Fredrik

Krille-666 skrev:2589337varför har du stödet på en kloss? Den borde väl inte sjunka igenom asfalten![]()

Men Jävlar vilka priserAphex skrev:2589115Coolfiber är väl en bra julklapp![]()
Aphex skrev:
lilltryne skrev:2590968Kolfiber rockar! Nu är en svart sadel och svart tank nästa på önskelistan.
Ja, satt faktiskt o irriterade mig på den igår...Rasorblade skrev:2591217Och en ny mindre framskärm![]()
![]()
lilltryne skrev:2591895Ja, satt faktiskt o irriterade mig på den igår...
Din va najs! Innan jag köper mer lull lull till den ska jag dock lämna in den för genomgång av motorn, den har precis gått 100h och efter att ha läst om robertssons motor så känns det som att jag ska prioritera att få den genomgången innan jag börjar busa och modda...Rasorblade skrev:2592451Kolla min ovan Acerbis eller så köper du en original KTM/Husa på Superbike![]()
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!