Något för GSXR1100R kanske?

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Kan tänka mig släppa mitt också för endast 4000kr Pengarna går oavkortat till en räserförare här på forumet. Storlek 52. Man syns hyffsat bra i trafiken enligt säkra källor

Stället på bilden har enligt Mattias(har jag för mig att han sa) tillhört någon svensk före detta toppförare.(kommer ej ihåg diciplin)

Last edited:
Hårding skrev:
Kan tänka mig släppa mitt också för endast 4000kr Pengarna går oavkortat till en räserförare här på forumet. Storlek 52. Man syns hyffsat bra i trafiken enligt säkra källor

Stället på bilden har enligt Mattias(har jag för mig att han sa) tillhört någon svensk före detta toppförare.(kommer ej ihåg diciplin)
Smakfullt och det det bästa av allt är att det matchar din hoj :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Smakfullt och det det bästa av allt är att det matchar din hoj :tummenupp

Tack...tänk att få glida in på grusplanen hos den lokal hd-klubben och ansöka om medlemskap iförd detta ställ...tycker dock själv att det röda på armpartierna matchar kubik angivelsen på bakcutsen riktigt bra....

Hårding skrev:
Tack...tänk att få glida in på grusplanen hos den lokal hd-klubben och ansöka om medlemskap iförd detta ställ...tycker dock själv att det röda på armpartierna matchar kubik angivelsen på bakcutsen riktigt bra....
Mattias, Jag & Du kan inte ha fel, detta ställ :yoparty

/F.Ärgblind

Hårding skrev:

Usch, min gamla skola i bakgrunden *ryser*
Varit ute på slingerbulten antar jag :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP