Något defekt racehusvagn bytes mot förslag

Ditt... jag vill inte ha inneboende

Du det bor redan tre råttor, två tornsvalor, 62 silverfiskar och 12 daggmaskar där så vänj dig i kollektivet för fan !:mad:

Idag har jag vart sjuk och vaknade nyss med huvudvärk. Efter den här tråden har jag bara mer huvudvärk:huvet

Kan man komma förbi o kolla på den?

Nyckeln ligger dessvärre inlåst i den gröna golfens askkopp....fast det är ju ingen fara.... GSXR11000000000000RRRRRRRRR har ju redan erbjudit dig en kofot.

P.s Glöm ej munskydd om du ska in i bilen...och sätt dig för he-vete INTE i förarstolen!!!!D.s

Det är jag som tagit den trosorna ligger i brevlådan dröm sött:tuttar

GSXR1100R : Så bra att du fått ett par stringtrosor...passar säkert jättebra under det vita spetsförklädet....

Last edited:
GSXR1100R : Så bra att du fått ett par stringtrosor...passar säkert jättebra under det vita spetsförklädet....

:D :D
Hur många röstar på att GSXR1100R ska "do the catwalk" i depån i sina nya fina kläder?
Undrar hur många fotografer det kommer att finnas på plats då? :va

De e skillnad på o ha mat i hemmet o inneboende:D

Så du bunkrar för sämre tider din jefel.

Nu e d så här att jag toppar med ett latexfår som fungerar utmärkt som både depåstöd och paraplyflicka.

Slå det om du kan !

Kolla Alex, en där du har ramp för permobilen !

Ja se där ja då kan juh du komma på besök när du vill , bara o beställa färdtjänst och säga till vårdpersonalen som de inte tror att du gått vilse nu igen:tummenupp

Ja se där ja då kan juh du komma på besök när du vill , bara o beställa färdtjänst och säga till vårdpersonalen som de inte tror att du gått vilse nu igen:tummenupp

Deal !
Då köper du den å sen ger du fan i min gröna.

Såg inte tråden förrän nu men om jag hade sett den tidigare hade jag nog bjudit en liter flurkmarksdricka och en halv ren.... Men eftersom jag satt i vagnen för en knapp timme sen och drack kaffe så antar jag att den inte längre är till salu :D

Kan detta vara herren som upplät plats för ekipaget och sedemera avyttrade densamma till förmån för ett par kalsonger av tunn sträng?
2507057853_e0603d84cc.jpg

Det ryktas även att detta paret hade kvarlämnats på upplåtelseplatsen !
lime_green_fashion_daisy_40.gif

Såg inte tråden förrän nu men om jag hade sett den tidigare hade jag nog bjudit en liter flurkmarksdricka och en halv ren.... Men eftersom jag satt i vagnen för en knapp timme sen och drack kaffe så antar jag att den inte längre är till salu :D

Sån dricka verkar man köra fort på, sån vill vi smaka, dock utan ägarbyte. /#42

Fick ni vagnen såld nu i helgen eller hur gick det?

Bifogat

• DSCN6627.JPG
    DSCN6627.JPG
    116.7 KB · Visningar: 73
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär