Något att ha?

När det gäller billiga(re) skinnställ så har jag sett både bra och riktigt kassa, dom i Blocketannonsen vet jag inget om men jag har kollat på både hela & delade ställ från Corax www.corax-online.de ställen är designade av Tyska AXO importören och det är faktiskt en Svensk tjej involverad. Passform (för annat än smala Italienare) & kvalite känns otroligt bra jämfört vad man slantar, ett helställ, puckel på ryggen, löstagbart foder, CE skydd kostar 5.990, kanske inte lika flashiga som Alpinestars, Arlen Ness och andra men ett klart prisvärt alternativ. Importören i Sverige är Carla Pro Shop www.carlaproshop.se kolla med dom för närmsta ÅF. Känns alltid skönt att köpa något som har en importör bakom och inte Det finns inget lager för varorna, allt går via beställning från vår webbshop. Vår leveranstid är 10 till 15 dagar hur ska man då kunna prova och vad händer om ett blixtlås går sönder eller något annat???? Finns det någon som man kan gå in till och klaga??? Personligen skulle jag aldrig köpa skyddsutrustning osett & oprovat....

DP says: Det finns kvalite och sen finns det kvalite......

Nyheter

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...