Någonting för er posers

Honung

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2003
Ort
Östersund
Hoj
Yamaha FZ1-08
Har precis landat efter två veckor i Thailand och där fångade jag dessa bilder,
Något för gurun och husasekten :D kanske. Kolla även in vad haffa har på tanken. :fatta!
 

Bifogat

  • 104_0479 (Small).JPG
    104_0479 (Small).JPG
    42.9 KB · Visningar: 88
  • 104_0481 (Small).JPG
    104_0481 (Small).JPG
    61.6 KB · Visningar: 112
  • 104_0478 (Small).JPG
    104_0478 (Small).JPG
    52.2 KB · Visningar: 92
  • 105_0526 (Small).JPG
    105_0526 (Small).JPG
    46.7 KB · Visningar: 283
Yes, lite off topic men det är ju min tråd var ute och provade en crf 450 motard idag och vad säger man satan i gatan va rapp den var jämfört med min 640 nu kan man väl inte riktigt jämföra dessa men kul var den o lätt som en fjäder, funderar på att prova en husa också fan det det kommer att bli dyrt känner jag på mig :rofl
 
En regel som man borde följa är att aldrig provköra något som man inte har råd med.
 
Honung skrev:
Yes, lite off topic men det är ju min tråd var ute och provade en crf 450 motard idag och vad säger man satan i gatan va rapp den var jämfört med min 640 nu kan man väl inte riktigt jämföra dessa men kul var den o lätt som en fjäder, funderar på att prova en husa också fan det det kommer att bli dyrt känner jag på mig :rofl

Klipp VISA-kortet FORT!!
Glöm inte att omyndigförklara dig också så att du inte kan ta några lån, då har du löst det problemet iaf... :näsblod


:D
 
Husa -04 är läcker!

Jag använder det beräknade värderaset under första året/en som inköpslustdämpande metod. :tungan
 
Kobbe skrev:
En regel som man borde följa är att aldrig provköra något som man inte har råd med.

Tja råd, nu är det väl inte det som är problemet i första hand, det kommer alltid att finnas något som går värre än det man har så av den andledningen ska man ge fan i att prova något annat. :D
 
Jag hittade den här i Thailand...

IMG_5406.JPG


För en svensk så är det lite udda däcksval kanske.. Men där föreföll det vara helt normalt. :)

/Lucky9
 
Vart var du i Thailand? Själv längtar jag redan tillbaks det är tur att man får trösta sig med att åka hoj :D
 
Honung skrev:
Vart var du i Thailand? Själv längtar jag redan tillbaks det är tur att man får trösta sig med att åka hoj :D

Just den bilden är tagen på Koh Lanta.

Åkte runt en hel del i de södra delarna. Var där under november förra året.

/Lucky9
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top