Någons lillebror???

Killen vill ju bara lite bling bling :D
Stackars idioter... köper det här med gangsta osv osv. Själva sitter rapparna hemma o bara räknar pengar och knappt ens vet hur det ser ut i slummen. :D

Är det inte "Yo", "Ey", "Ya know what i'm sayin'" så är det "Whats up niggah" eller bara "niggah" ... Suck!

I övrigt, :lol vilken wannabe sopa!

morlock skrev:
Är det inte "Yo", "Ey", "Ya know what i'm sayin'" så är det "Whats up niggah" eller bara "niggah" ... Suck!

I övrigt, :lol vilken wannabe sopa!

ungefär lika stort ordföråd som en fiskmås... :fakta

Jag tror han blev kvarglömd i huset efter Anticimex gjort en helsanering på skadedjur.

Hihi, vilken lirare. Ungefär lika pundig som mayahi-snubben...
Exakt samma stuk på några av de dårar jag nästan rök ihop med idag. 4 små (17-18år) kaxiga stackare som hade varit upp på polarens garageuppfart och glott på hans M5:a (vad är det med bmw som drar till sig dem?) och när han sedan gick ut så var det en 4 Decimeter lång repa längs hela bakskärmen :mad: Han var full så jag fick köra efter dem och när jag hoppade ut och frågade om de hade "råkat" repat bilen så hade de givetvis inte gjort det (tror dem också faktiskt, parkerade bilen i örebro och det var nog där det hände). Dumt av mig att börja anklaga dem och hetsa direkt men deras attityd sedan var skrämmande. Jag sa förlåt för att jag anklagade som en vuxen person och var på väg att åka när ena killen ställde sig bredbent och sa att jag minsann inte skulle kaxa med dem :3freak Eftersom de bor ca 100 meter ifrån mig så var det inte på sin plats att börja veva då jag råkar illa ut i långa loppet. Efter att ha dragit iväg upp till 8000varv så är numera kompisar igen verkar det som, de vinkar glatt nu iaf :näsblod

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8