Någon vänlig själ som vill låna ut en hoj??!?!?!?

Fnutten skrev:
Vad har man för att man lånar ut sin tvåhjuling till en vilt/d främmande kvinna? Mamma har varnat mig för sånna :D
Finns en GS500E eller SV650S i parken :tummenupp

Med tanke på vad du har för avatartext så undrar jag varför du är orolig att låna ut din hoj :D

:crash

Åsa #96 skrev:
Med tanke på vad du har för avatartext så undrar jag varför du är orolig att låna ut din hoj :D

:crash

Än så länge är det bara lite repad plast... :crash
Såg ut som det var en lucka i programmet på fredag kväll så då föreslår jag att ni besöker ölmässan. :D Något kul ska man väl få ut av det hela?

Fnutten skrev:
Än så länge är det bara lite repad plast... :crash
Såg ut som det var en lucka i programmet på fredag kväll så då föreslår jag att ni besöker ölmässan. :D Något kul ska man väl få ut av det hela?

Hur menar du då, att du ska bjuda oss på öl :p

*I like you man* :öl

Åsa #96 skrev:
Hur menar du då, att du ska bjuda oss på öl :p

*I like you man* :öl

Det känns ännu bättre att låna ut en hoj till ett gäng bakfulla kvinns :skrämd
Jag dricker öl så håller ni er till juice. Dessutom måste jag säkert supa mig snygg vilket ni inte behöver :D

"You brake it, you pay it" är annars mottot.

Fnutten skrev:
Det känns ännu bättre att låna ut en hoj till ett gäng bakfulla kvinns :skrämd
Jag dricker öl så håller ni er till juice. Dessutom måste jag säkert supa mig snygg vilket ni inte behöver :D

"You brake it, you pay it" är annars mottot.
Lugna ner dig nu!!! Åsa ska INTE dricka öl på fredagen, hon ska ha en lugn hemmakväll med MIG!!! :fakta Eller var det på date hon skulle, eller VAR det faktiskt så att vi SKULLE ut och parta även på fredagen?!? :skrämd Jag är för gammal för 3 dagar party i rad, så jag KRÄVER en mysig hemmakväll med massor med snyft- och skrattfilmer och godis emellan! :rodnar

Hur som helst så är det ingen som ska vara bakfull på lördagen, åtminstone inte ngn av oss som ska köra hoj, för vi ska ut och svina lite!!! :crash

Här ska inte brejkas ngt alls! Utom möjligtvis några pojk-/manshjärtan och det står inte jag för, det lovar jag! :p

Yasha skrev:
Lugna ner dig nu!!! Åsa ska INTE dricka öl på fredagen, hon ska ha en lugn hemmakväll med MIG!!! :fakta Eller var det på date hon skulle, eller VAR det faktiskt så att vi SKULLE ut och parta även på fredagen?!? :skrämd Jag är för gammal för 3 dagar party i rad, så jag KRÄVER en mysig hemmakväll med massor med snyft- och skrattfilmer och godis emellan! :rodnar

Hur som helst så är det ingen som ska vara bakfull på lördagen, åtminstone inte ngn av oss som ska köra hoj, för vi ska ut och svina lite!!! :crash

Här ska inte brejkas ngt alls! Utom möjligtvis några pojk-/manshjärtan och det står inte jag för, det lovar jag! :p

Hoppas för bövelen att någon har med sig digitalkamera för att dokumentera hemmakvällar, festande och svinande. Eller ska man behöva leka papparazi i busken. :rock
Tur att man har ett hjärta av sten som inte är så lätt att krossa. :D Har dessutom fullt upp med min sambo, orkar inte med mer än en kvinna åt gången. :slicka

Fnutten skrev:
Hoppas för bövelen att någon har med sig digitalkamera för att dokumentera hemmakvällar, festande och svinande. Eller ska man behöva leka papparazi i busken. :rock
Tur att man har ett hjärta av sten som inte är så lätt att krossa. :D Har dessutom fullt upp med min sambo, orkar inte med mer än en kvinna åt gången. :slicka
Hmm... ja, den 27:e september har potential att bli en dag som går till världshistorien antingen som total katastrof eller som klockren njutning för alla parter! :crash

Orkar du bara med en kvinna åt gången, ska du se till att hålla dig borta från SH-tjejerna på kvällen, för vi blir definitivt fler än 1! Fast... med tanke på nivån på samtalen över fikabordet på senaste tjejturen, skulle jag inte vilja missa det! :rock

Jag tror vi får införa dokumentationsförbud... enbart skrivna referat av framförallt kvällen tillåts. :cool:

Själva svinandet blir nog inte så avancerat... Tyvärr! :rolleyes:

Yasha skrev:
Hmm... ja, den 27:e september har potential att bli en dag som går till världshistorien antingen som total katastrof eller som klockren njutning för alla parter! :crash

Jag tror vi får införa dokumentationsförbud... enbart skrivna referat av framförallt kvällen tillåts. :cool:
Vad skulle kunna gå fel när man släpper ut ett gäng tokiga tjejer på vägarna :skrämd :D

Är det okej om jag skickar med tjejen på bönpallen som övervakare/spion? :cool:
Hon har ambitionen att ta kortet till våren.

Det finns änglar!

Fnutten skrev:
Vad har man för att man lånar ut sin tvåhjuling till en vilt/d främmande kvinna? Mamma har varnat mig för sånna :D
Finns en GS500E eller SV650S i parken :tummenupp

Du alltså min räddare i nöden :hej
Det är ju underbart! Vilken kille :bow
Kan vi höras kanske då då!
Om du är snäll kan du få sitta bakpå :rofl

Re: Det finns änglar!

Carolina Riedel skrev:
Du alltså min räddare i nöden :hej
Det är ju underbart! Vilken kille :bow
Kan vi höras kanske då då!
Om du är snäll kan du få sitta bakpå :rofl

Räddare i nöden? Trodde det var en hoj du skulle ha och inte någon livbåt. :p
Tänkte skicka med tjejen bakpå hos dig men du har tur för hon jobbar just den helgen.

Re: Re: Det finns änglar!

Fnutten skrev:
Räddare i nöden? Trodde det var en hoj du skulle ha och inte någon livbåt. :p
Tänkte skicka med tjejen bakpå hos dig men du har tur för hon jobbar just den helgen.

Skulle vi inte segla :p

Tur för mig :confused:
Tur för henne heter det väl :D

Närå, jag är lugn och fin , ska vårda den som ett barn :squid

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti