nossrednamik
Ny medlem
Hej!
Har min uppkörning 29/6 och får inte tag på någon hoj! Alla polare har ju motarder under 700cc. Jag har testat att ringa trafikskolor, men de vill inte hyra ut en hoj om jag inte först går deras utbildning. Kan förstå att de inte lånar ut hojarna utan att först se att man kan köra (tjäna pengar). Har också testat hos uthyrare men alla företagen har 24+ försäkring!
Kan ju tyvärr inte köra upp med min egna då det måste vara 700cc/35kw.
Har en KTM Duke II (625cc/40kw) men vv är tydligen stenhårda på det kravet. Så nu som sista utvägen frågar jag er snälla förstående människor om ni har eller vet nån som har en hoj till uthyrning för en slant.
Kan tänka mig att betala en del. Jag har god körvana då jag avverkat några hundra mil på min egna cykel samt kört diverse sporthojar tidigare. Så ni behöver inte vara oroliga för det.
Pm:a mig, lägg en reply eller ring mig på 0739364984
Tack så mycket //Kim
Har min uppkörning 29/6 och får inte tag på någon hoj! Alla polare har ju motarder under 700cc. Jag har testat att ringa trafikskolor, men de vill inte hyra ut en hoj om jag inte först går deras utbildning. Kan förstå att de inte lånar ut hojarna utan att först se att man kan köra (tjäna pengar). Har också testat hos uthyrare men alla företagen har 24+ försäkring!

Pm:a mig, lägg en reply eller ring mig på 0739364984
Tack så mycket //Kim
Last edited: