Appappapp! Nu åker du ju åt helt fel håll din dummer! Åk till Gelleråsen istället och kolla på Scandinavian Open.
Mycket ballare med hojar som faktiskt svänger. Sen bjuds ju tillfälle att träffa många av sporthojs egna rejsputtar som tävlar också.
Jag ska dit på söndagen när själva tävlingarna går av stapeln. Öppen depå så att man kan kolla (och plåta) i detalj på alla rejshojar samt köpa beggade rejsdäck osv. Vore kul om någon slöt upp, själv åker jag från Skövde på morgonen.
Appappapp! Nu åker du ju åt helt fel håll din dummer! Åk till Gelleråsen istället och kolla på Scandinavian Open.
Mycket ballare med hojar som faktiskt svänger. Sen bjuds ju tillfälle att träffa många av sporthojs egna rejsputtar som tävlar också.
Jag ska dit på söndagen när själva tävlingarna går av stapeln. Öppen depå så att man kan kolla (och plåta) i detalj på alla rejshojar samt köpa beggade rejsdäck osv. Vore kul om någon slöt upp, själv åker jag från Skövde på morgonen.
Jag kanske skulle kunna ta Mantorp på lördag (och eventuellt fredag också) och sedan Gelleråsen på söndag för raceputtarnas skull...
Mycket åkande blir det i sånt fall
Ska du åka tvåhjuligt dit?
Kan även säga att svängande hojar ser jag ju varje måndag
Skillnaden är väl att de åker i högre hastigheter och jag får inte springa omkring på banan för att ta bra bilder.
Öppen depå är det alltid på dragraceevenemang.. Att stå bredvid när de drar igång en 4000 hästars V8 finns det inte mycket som slår
RR på nordisk nivå live slår lätt en brölande oljudsmaskin kan jag meddela!
Jag tycker definitivt att du skall ta dig dit, särskilt om du inte varit och kollat på RR live nån gång förut. Det är en upplevelse!!!
Jag vet ännu inte hur jag tar mig dit, men jag kommer att tillbringa helgen nere i Skövde så jag åker som sagt därifrån på söndagsmorgonen. Åker jag tvåhjuligt slår vi givetvis följe hemåt sedan!
Ingen annan som är sugen på att möta upp? Det är inte så långt till Gelleråsen vet ni.....