Någon tittat på Ghostriderfilmen?

2876843 Att 300 var bra tyckte verkligen inte journalisten som recenserade den i HD dagen efter premiären i Sverige. Filmen fick där betyg 1/5 och var enligt henne usel. Hittar tyvärr inte artikeln, får leta vidare. Men jag tycker den är värd ett mycket högre betyg än så. Riktigt bra film, riktigt bra krigsfilm! Mkt blod, avhuggningar och svärd, men det är väl det ska vara i en gammal krigsfilm?

//Raleez
Såklart den blir sågad om en tjej ska rescensera den, de fattar sig inte på våld och sånt tufft.

För er som inte har sett 300, se den! Mycket våld, blod, avhuggningar av alla slag osv. :yoparty

2877050 Ghostrider var den bland de sämsta filmerna jag någonsin sett. Fattar inte ens varför Nicolas Cage överhuvudtaget ens ställde upp att medverka i en sån sopfilm.
Spar pengarna till något sevärt tycker jag.
Han hade väl lite pengar antagligen. :hihi

Last edited:
Fattar inte ens varför Nicolas Cage överhuvudtaget ens ställde upp att medverka i en sån sopfilm.

han har uttalat sig om att denne GR va en idol för honom när han va yngre/liten.

sedan att det floppa stort ist för klirr klirr som dom andra seriehjältarna är juh ingen hit... dock funkade den som bakfyllerulle i helgen.

Den va ju inte så dålig. Den funkar och kolla på om du inte ha nåt att göra men se den inte på bio.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back