Ja, är det någon som vill våldta kvinnor och leka Fritzl? Fritt fram i Afghanistan nu
http://www.aftonbladet.se/wendela/article4784796.ab

http://www.aftonbladet.se/wendela/article4784796.ab
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Überfel.Okunnig propaganda säger jag!
Det har aldrig varit förbjudit för muslimer att våldta sina fruar.
Guds lagar är högst.Überfel.
Religionen påverkar icke lagen.
Det är förbjudet för muslimer att våldta sina fruar i samtliga länder där våldtäkt är förbjudet.
Religionen påverkar icke lagen.
Lagen begränsar ju iaf våldtäckterna till att det måste vara inom äktenskap, här får man ju våldta bäst man vill utan på följder
Det är inte Sharia de har ändrat.Jä rajt, det är inte så man behöver upplysa om Sharia längre så jag påminner istället.
Helt ärligt känns ovan som en fjantig lekstuga om man ställer det mot att ett land med drygt 30 miljoner invånare tillåter våldtäkt inom äktenskapet.
Det är inte Sharia de har ändrat.
Hur länge har "våldtäkt inom äktenskapet" varit kriminellt i Sverige?
eller är det bara att du upprörs mer över vad som händer långt borta medan jag stör mig på det som händer här...Helt ärligt känns ovan som en fjantig lekstuga om man ställer det mot att ett land med drygt 30 miljoner invånare tillåter våldtäkt inom äktenskapet.
eller är det bara att du upprörs mer över vad som händer långt borta medan jag stör mig på det som händer här...
Jag trodde dessutom att du var en av dem som tycker att det är illa med kriminalitet i Sverige och retar dig på liberaler som inte tar det på allvar.![]()
eller det kanske t.o.m. är så att det är dj-t lätt att hitta saker att störa sig på, må det vara Carolina Gynning eller talibanerna. Problemet är att hitta vad man ska störa sig på just idag.
Vad spelar det för roll?![]()
Fram till 1978 ansågs det förmildrande om det var någon man hade en sexuell relation med.
Jag är absolut inte emot dig i sak men jag vet av erfarenhet att det är enklare att gnälla om diskriminering i andra länder och bortse från den som finns i Sverige. Så fort någon kvinna tar upp detta temat om Sverige så kommer snabbt kommentarer om "har inte fått stock" o.s.v. ganska så snabbt bl.a. på detta forum.Jag tycker det är anmärkningsvärt att ett land tillåter förtryck mot kvinnor och behandlar sin boskap bättre än kvinnorna. Sen om det är långbortistan eller ett närliggande land kan jag tycka spelar mindre roll. Så ja, jag stör mig verkligen på det & tycker din "heta" nyhet förtjänar en egen tråd. Här känns den malplacerad.
Vilket jag anser är helt rätt.
Om man nu knullat någon 968 gånger och den råkar vara på dåligt humör den där 969:e gången så det plötsligt blir en våldtäkt... jo tjenare.
Tycker personligen det inte går att jämställa med att man går och sätter på någon som inte valt att vara med en.
. Så fort någon kvinna tar upp detta temat om Sverige så kommer snabbt kommentarer om "har inte fått stock" o.s.v. ganska så snabbt bl.a. på detta forum.
För någon stackare som åker på spö och våldtas då och då av sitt svin till make, skall den då behöva höra att hon har valt svinet? Nej det låter inte så trevligt faktiskt.
Men visst, att efter 15 års äktenskap få höra att "jag ville faktiskt inte så gärna sist jag sög av dig så jag tror jag ska anmäla dig för våldtäkt efter jag handlat en bag in box till helgen" skulle vara en knasig händelse.
Du menade på att våldtäkt aldrig varit förbjudet för muslimer.Du skrev Religionen påverkar icke lagen vilket är tämligen svårt att ta på allvar när man pratar om den muslimska världen.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |