Någon som vill ut och köra MC, Stockholm?

niacin

Ny medlem
Gick med
25 May 2016
Hoj
snabb
Tog nyligen mc kortet men har dessvärre ingen att åka med, hojta till ifall du också är i samma sits. PM:a mig gärna så kan vi byta kontakt uppgifter:tummenupp
Bor i Stockholm, Huddinge.

Kolla gruppkörningstrådarna, (under Stockholms-forumet). Då får du möjlighet att träffa lite fler likasinnade vid en och samma sittning. :tummenupp

Kör till Café Rosenhill och säg hej till folk där, att hitta nya bekantskaper i hojkretsen är inte så svårt :)

Kör till Café Rosenhill och säg hej till folk där, att hitta nya bekantskaper i hojkretsen är inte så svårt :)

jag åker för det mesta själv och brukar åka till rosen men känns liksom lite muppigt att gå fram till random hojåkare och bara börja gaffla haha.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

jag åker för det mesta själv och brukar åka till rosen men känns liksom lite muppigt att gå fram till random hojåkare och bara börja gaffla haha

Fast folk älskar att prata om sig och sitt, så fråga nåt om deras spännande bajk så har du minst halva inne.

Instämmer..det här är Sverige. Okänt folk som kommer fram o börjar prata med en är weirdos! just saying

jag åker för det mesta själv och brukar åka till rosen men känns liksom lite muppigt att gå fram till random hojåkare och bara börja gaffla haha.

Börja t.ex med:

Eeh du->

"Attans klämmig farkost du ligger inne med. Va ere för modell på en sån?"

eller

"Sicken snygg hoj du har! Har'ru fixat allt själv?"

Som några redan nämnt så med mycket sällsynta undantag så gillar hojåkare att prata om sin tvåhjuling och ibland också andras. Bästa sättet att bryta isen på. :fakta

Så mycket snackande blir det ju inte , mest en jävla massa körande kors och tvärs på Södertörn.
Kanske hinns det med en fika :crash

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...