Någon som vill tjäna extra stålar?

undrar

Inget krav?
Jag tror inte du måste ha alla växlar för att bli godkänd på besiktningen.
Inget som påverkar trafiksäkerheten egentligen, kolla det...

Ebos på Lundavägen i Malmö slipar drev och kuggar till lådan.
Kollan med dem, samt ligger där prislista på deras hemsida för jobbet.
Kan du meka av dreven själv blir det klar billigare samt att chansen är större att de har tid att hjälpa dig.:tummenupp

www.ebos.se

Kan du meka av dreven själv blir det klar billigare samt att chansen är större att de har tid att hjälpa dig.:tummenupp

www.ebos.se

Det är nog inga problem att få hem dreven tror jag.
Det är nog jobbet som är problem nu i semestertider.

Du skulle kunna undvika hårdkörning på 1:ans växel och köra resten av säsongen och fixa lådan i vinter.

Kolla att söka efter trådar här på sporthoj. Hittade själv en bra tråd med kanonbra bilder och info om precis allt som behövs.
Jag kan maila över hela bildserien till dig om du vill. Men det är till en R1 vet inte om konstruktionen på en TL är likadan.

//

Men? Konsumentlagen gäller även vid privathandel, så säljaren är körd om han inte påtalade felet, tvärtom ljög om det.

Ord står mot ord, tror inte det finns ett enda prejudicerande fall om detta, visst kan säljaren gå med på en viss kompensation, verkar ha gjort så i detta fall. Men oftast är det enbart RH-garanti som gäller(Tills du kommer Runt Hörnet..) Till och men när man köper hus med försäkringar, kostat på dyra besiktingar. och det blir strul så säger mäklarna när folk kontaktar dem om fel och brister "Du har ju mer el mindre köpt huset i befintligt skick.."

Kruxet med denna lag är att man som köpare skall kunna BEVISA att felet fanns vid köp och att säljaren MEDVETET dolt det..Vem kan bevisa sådant?

Last edited:
Jag tror jag skulle kunna hjälpa dig fixa hojen. Har en utbildning till MC-mek men har inte jobbat med det de senaste 10 åren så jag är lite ringrostig.

Hör av dig i PM så kan vi diskutera mera.

äntligen! tack jag pmar

Det är nog inga problem att få hem dreven tror jag.
Det är nog jobbet som är problem nu i semestertider.

Du skulle kunna undvika hårdkörning på 1:ans växel och köra resten av säsongen och fixa lådan i vinter.

Kolla att söka efter trådar här på sporthoj. Hittade själv en bra tråd med kanonbra bilder och info om precis allt som behövs.
Jag kan maila över hela bildserien till dig om du vill. Men det är till en R1 vet inte om konstruktionen på en TL är likadan.

//

snälla maila mig bildserien

Andreas.Hauser@datalogic.com

www.ebos.se

dom har den nu för utvärdering

Last edited:
Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back