Någon som vill låna ut spännband?

BajkMajk

Medlem
Gick med
29 Mar 2005
Hoj
954 Blade
Jag ska hjälpa en polare att plocka hem en knarr nu i helgen och undrar om någon skulle kunna låna ut spännband till oss? (fre kväll - sön) :Bugar
Vi studerar båda två här i Göteborg och har långt till våra familjer (med tillhörande spännband)!
Vore guld värt om någon kunde hjälpa oss!

BajkMajk skrev:
Jag ska hjälpa en polare att plocka hem en knarr nu i helgen och undrar om någon skulle kunna låna ut spännband till oss? (fre kväll - sön) :Bugar
Vi studerar båda två här i Göteborg och har långt till våra familjer (med tillhörande spännband)!
Vore guld värt om någon kunde hjälpa oss!

Jag har ett par spännband liggandes, från johans mc faktiskt, så det är riktiga MC spänband!! :yoparty

2st, 1 till varje ände på styret... Det är vad jag har att erbjuda...

Sundance Kid skrev:
Jag har ett par spännband liggandes, från johans mc faktiskt, så det är riktiga MC spänband!! :yoparty

2st, 1 till varje ände på styret... Det är vad jag har att erbjuda...

Det låter :tummenupp

Du kan väl skicka ett pm om jag kan hämta dem någonstans! Vilken tid och plats som passar etc.

Tack!

Har nog ett gäng liggande i källaren (måste bara kolla att dom ligger där innan jag lovar säkert)

Dom kan ni låna tills ni blir blåa i ansiktet.

PM:ar nummer.

BajkMajk skrev:
Tack för tipset :tummenupp, men jag har varit med om att sådana spännband har gått av vid minsta förslitning och det vill man ju inte råka ut för :4skrika
Dessutom känns det lite onödigt att köpa för en enda tur!
Jag tror knappast dom går sönder om dom används inom ramarna för vad man skall använda dom till.. Menmen..

BajkMajk skrev:
Tack för tipset :tummenupp, men jag har varit med om att sådana spännband har gått av vid minsta förslitning och det vill man ju inte råka ut för :4skrika
Dessutom känns det lite onödigt att köpa för en enda tur!

De Biltema spännbanden har jag använt två ggr när jag fraktat hoj, inget fel på dem..... :7peta

:hihi

De e väl bara å köpa... haha... kostar ju nästan gratis... e ju pinsamt å lägga upp en sån här tråd nästan ju...

Om man behöver vid ett enstaka tillfälle så varför inte låna?? Även om dom inte kostar så mycket så kan det ju kännas som en onödig utgift för något som bara ligger och skräpar sen.

Skruttens och Långa farbrons spännband är för övrigt utlånade till BajkMajk över helgen.

Skrutten skrev:
Om man behöver vid ett enstaka tillfälle så varför inte låna?? Även om dom inte kostar så mycket så kan det ju kännas som en onödig utgift för något som bara ligger och skräpar sen.

Skruttens och Långa farbrons spännband är för övrigt utlånade till BajkMajk över helgen.
Nä e väl inget fel på det... menade bara å lägga ner energi å lägga ut tråd å åka å hämta å fan å hans moster... orka... :tungan

Spännband behöver man alltid ha liggandes... Så det är bara och köpa...SNÅLJÅP. :tomten

Man får ju tycka vad man vill om temat att låna kontra köpa spännband,men alla som någon gång varit student och inte haft tillgång till bil på daglig basis vet vilket jävla meck det är att bara ta sig ut till tex Biltema.

Men men.. problemet är ju i vilket fall redan löst.

Jag behöver inte fler spännband än de jag redan har liggandes hemma i garaget 15 mil härifrån och dem ville jag inte åka och hämta!

Nu fixade Långa Farbrorn och Skrutten det hela åt oss och hojen kom hem tryggt och säkert! Ni ska ha många tack för hjälpen! :Bugar

"Folk som är trevliga och hjälpsamma tjänar ofta några öl eller liknande"

Gammalt känt sporthojsordspråk!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey