Någon som vill ha en gul plats idag?

skylt

Ny medlem
Gick med
15 Oct 2006
Hoj
BMW R1200S -06 & BMW G650 X-moto -07
Jag är anmäld i Gul grupp (medlemsnummer 50) idag 17/6 men har sent insett att jag måste jobba idag trots det fina vädret.

Bokningssystemet är stängt så tala med Jane eller någon annan vid anmälningen 16.30 och meddela att jag inte kommer att dyka upp....

skylt

Jag hade gärna tagit den för jag behöver träna på att inte fega så förbaskat när det regnar eller är fuktigt men tyvärr kom en SAAB 900 (med tillhörande tant) i min väg i torsdags så nu ska hojen renoveras och jag slicka såren.

Jag är anmäld i Gul grupp (medlemsnummer 50) idag 17/6 men har sent insett att jag måste jobba idag trots det fina vädret.

Bokningssystemet är stängt så tala med Jane eller någon annan vid anmälningen 16.30 och meddela att jag inte kommer att dyka upp....

skylt

Va jag hört så hjälper inte det ingen får ta din plats även du hade dykt upp o låtit dem ta den. Men kan ju ha fel.

Jag bränner oxo min plats i vit idag pga lättare gatvurpa idag vid lunchtid :gnissla

Hur många dagar/timmar innan kan man boka av då?

Sturup Raceway kvällskörning:
Bokning för medlem kl. 06.00 på måndagen i samma vecka som körning är. Bokning för icke medlem kl. 00.00 natten mellan tis/ons i samma vecka som körningen är. Bokningen stänger kl. 00.00 natten mellan lör/sön. Även då möjligheten att använda marknadsplatsen. De som enligt denna lista är anmälda är de enda som kan delta på körningen.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul