Någon som vill hänga på en vårtur idag? 6/2

Startade upp och tog en tur runt kvarteret i lördags bara för att. Askallt och snö/is eller massvis av grus överallt. Mer eller mindre sladd hela tiden. Det verkade som en bra ide just då.

Startade upp och tog en tur runt kvarteret i lördags bara för att. Askallt och snö/is eller massvis av grus överallt. Mer eller mindre sladd hela tiden. Det verkade som en bra ide just då.

Gjorde samma sak nyss här på efter middagen. Det är icke okej i E-tuna är köra än.

Här i sthlm har de redan börjat sopa undan grus och sand på vissa ställen, speciellt inne i stan :) det går fin fint att åka här nu så länge som man inte ger sig ut på landsorten utan håller sig på stora vägar och in mot stan :)

Kallt? Du som bor nere i Göterborg har väl sommar året om?
Det med kallt har man hört förut men det stämmer inte med tanke på hur mycket man rör sig hela tiden så blir man varm..

Vanliga crossbrallor och långkallingar under sen en tjocktröja och en vindtät endurojacka över eller nåt, då fryser man inte! :tummenupp

Må hända .. men dom senaste vintrarna har varit hårda här .
vi har sandlåda var vi än är :D

Jag väntar nog tills det är relativt riskfritt och man slipper frysa fingrarna av sig, runt 10grader är perfa!
Tog ut hojen lite för tidigt förra våren, var inte mer än 4-5 grader, spann loss direkt när man gasade på lite :D

För att inte tala om det förbannade saltet som ger sig på aluminiumet på hojen (se till att tvätta efter).

Jag roade mig med att städa garaget, putsa på hojarna och varmköra samt göra en burnis. :) Väntar lite innan jag ger mig ut på vägarna. Väntar på paket med luftfilter och lite annat smågodis så allt är i "mint condition" till våren.

Jag körde till skolan idag! :p
180028_10150128172945498_621960497_8273145_7305503_n.jpg

Inte helt friskt kanske, var rätt så halt, speciellt när jag kom fram till kungsängen kl 8.30 på morgonen :p

Men är man hardcore så är man! :yoparty

Inte helt friskt kanske, var rätt så halt, speciellt när jag kom fram till kungsängen kl 8.30 på morgonen :p

Komvux i kungsängen :tummenupp

Edit: såg nu att du redan skrivit kungsängen..inte lika kul då :rolleyes:

Hah:) skönt att se att du håller i, men du är fan snäppet värre än mig:yoparty fick hem mitt slip-on så nu är jag redo att åka ut igen;) :tummenupp

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul