Någon som vill börja "lajva"?

Vad är det för fel på er!?
Jag höll på att kräkas så fort nördfan öppnade munnen!
"Hänga med de äldre, lite mer erfarna bla bla". My ass.
Du jag har låsats lyssna på en bruds malande samtal hela kvällen när det ända jag vill säga va "mm vist suger det kan vi knulla nu?"

Det undrar jag också.. Nej ringde för att bjuda henne på fest och gjorde tabben att fråga hur de va med henne då hon lät uppjagad...

Men imorn lär de gå bättre.

Finns det folk som håller på me sånt än? Leker inte alla alvprisessa på internet nu för tiden?

Näe skaffa wow (heter det väll?) istället så slipper du bli myggbiten.

"Mutant" rockade fett före TV-spelens tid

Schize... det hade man nästan förträngt :D Vi försökte spela ett par gången med polarna i tidernas begynnelse… som jag mins det kunde i koncentrera oss i 20 min sen blev de tråkigt och slutade me nån typ av massavrättning/ slakt fest.

Last edited:
Hahahah, jag älskar sånadär töntar...
Helt obegripligt att det finns såna människor, haha :D

Eat my shorts på latin, priceless...
Eller att "man kan förolämpa dom på de 3 språk dom inte förstår" :confused:

Asså jag skulle inte känna mig specielt förolämpad om nån mummlade nått på nått annat språk, det händer ju hela tiden så fort man glider förbi de tveksammare områdena i Örebro..

Markus sa till mig på msn att han är med i ett lajvspel men det fick Jag inte berätta för någon.

Såg ett annat klipp på temat lajvande. Var ett gäng nördar som slogs med plast svärd och annat. Mitt i allt kommer det en snubbe som kastar kottar/stenar/tennisbollar och skriker "fireball" vid varje träff. :näsblod

Orkar inte leta upp det nu

Såg ett annat klipp på temat lajvande. Var ett gäng nördar som slogs med plast svärd och annat. Mitt i allt kommer det en snubbe som kastar kottar/stenar/tennisbollar och skriker "fireball" vid varje träff. :näsblod

Orkar inte leta upp det nu

Tadaa!

Fast han säger "lightning bolt". "Sleep" verkar vara ett annat kommando, precis som "death".

[youtube-id]j_ekugPKqFw[/youtube-id]

Markus sa till mig på msn att han är med i ett lajvspel men det fick Jag inte berätta för någon.

Markus: Du har PM. Vi kommer köra i Slottsruinen i Haga på lördag kl 11. Vi saknar en druid så ta med dig helande örter och matsäck. Vore ju toppen om du också hakade på. Jag känner att jag har mycket att lära av dig. Du är ju äldre och mer erfaren :hihi

Tadaa!

Fast han säger "lightning bolt". "Sleep" verkar vara ett annat kommando, precis som "death".

[youtube-id]j_ekugPKqFw[/youtube-id]

Men faaaan. Jag ska fylla mina fickor med sten och kasta och skrika "sten", eller varför inte FORE!! (gärna efter träff)

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...