NordhNet
05´s första fortkörare? Japp
cRoC skrev:Om det är mellankort![]()
Ahaaaa, men han är ju 23? måste man inte ta tung tung direkt då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
cRoC skrev:Om det är mellankort![]()
Trodde faktiskt att folk på forumet kunde läsa lite mellan radernaMR R6™ skrev:Tänk lite här nu va!!!!!![]()
Jag bor i Malmö för att jag inte har hittat ett bra jobb eller lägenhet i Spanien.
23 år e jag för att jag föddes 1981.......
ha råd med min r6:a....hyfsad lön på jobbet, eller rättare sagt jobben + att jag har jobbat som som fan!!!!!
Jag vill inte ha någon som lär mig whella, gazza mm.......det kommer sen.
Utan jag undrade snällt om någon ville ha mig som "elev" på en vanlig söndagstur, så att man får lite känsla för hojen inför uppkörningen!
Men alla svarar att de inte vill eller kan........det frågade jag inte efter![]()
NordhNet skrev:Ahaaaa, men han är ju 23? måste man inte ta tung tung direkt då?
cRoC skrev:Nja dom kan väl inte kräva att man ska köra upp på en 700cc-hoj om man inte vill köra på nåt så tungt ändå? Eller?![]()
NordhNet skrev:Tror kravet på all uppkörning är 700cc sen är det effekten som skiljer sig...men men, jag är känd för att ha tolfel....så![]()
Där har du fel, jag har hjälpt många att ta KK; men man måste ha haft KK i 5 år på raken, jag blev av med mitt KK hösten 2002, jag kan handleda tidigast 2007cRoC skrev:Många hade nog gjort det om de velat, och många vill nog inte åka med en nybörjare, tråkigt men sant![]()
R1 racer skrev:Jag har haft mitt i mer än 5 år o utan nån böteslapp eller prickar turligt nog,det närmaste man kommit är väl 2 parkeringsböter.
Remus skrev:Har haft mitt hoj-kort i 8 år... Inte ens en fortkörningsbot på hoj....![]()
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|