Någon som vet.....

Swe_kid

Ny medlem
Gick med
22 May 2009
Hoj
-98 yamaha yz 80cc
Tjena ;).

Finns det någon som vet något grymt ställe runt om göteborg-kungälv-Romelanda som man kan bränna runt på sin 2-taktande yamaha ? :D

Ps. är ganska ny inom motocross.... så all information om -98 yamaha yz 80cc är mycket användbart :)

Tack för mig :)// Swe-kid

Finns ju några ställen.

1: (Kungälv) Vet inte hur jag ska förklara men åk förbi bohus festning (norrut) så tar du första vägen höger och kör bredvid älven en bit så har du en fin sandhåla att köra på.

2: (Bohus) Åk in i bohus kör mot jennylund så kommer du se hästar mm kör förbi och ta nästa vänster.

Ja där har du två ställen finns dock några till men jag orkar inte lägga in fler... :tungan

Bifogat

• 1.JPG
    1.JPG
    165.5 KB · Visningar: 46
  • 2 Bohus.JPG
    2 Bohus.JPG
    194.8 KB · Visningar: 48
Finns ju några ställen.

1: (Kungälv) Vet inte hur jag ska förklara men åk förbi bohus festning (norrut) så tar du första vägen höger och kör bredvid älven en bit så har du en fin sandhåla att köra på.

2: (Bohus) Åk in i bohus kör mot jennylund så kommer du se hästar mm kör förbi och ta nästa vänster.

Ja där har du två ställen finns dock några till men jag orkar inte lägga in fler... :tungan

Sandtaget i Dösebacka Har jag kört med moppe i xD men de var i min moppeåldersperiod ;) och en polare brukar köra där så jag ska dit och köra lite någon gång tänkte jag :). och tack för det andra tipset :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT